ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40454
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :

ادای احترام حامد بهداد به شهید مدافع حرم؛ الگویی برای سینماگران

شهادت شهید محسن حججی اتفاق بسیار بزرگی برای کشور ما بود، چون بار دیگر به جهانیان نشان داد در مواقع حساس، تمامی آحاد این کشور فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی در مقابل دشمنان به پا می‌خیزند و هر کدام به نوعی با رفتارشان آرمان‌های شهدایی چون محسن حججی را تایید می‌کنند. در این میان هنرمندان به […]

شهادت شهید محسن حججی اتفاق بسیار بزرگی برای کشور ما بود، چون بار دیگر به جهانیان نشان داد در مواقع حساس، تمامی آحاد این کشور فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی در مقابل دشمنان به پا می‌خیزند و هر کدام به نوعی با رفتارشان آرمان‌های شهدایی چون محسن حججی را تایید می‌کنند. در این میان هنرمندان به ویژه سینماگران به عنوان گروهی که نزد مردم دارای محبوبیت هستند، قادرند در این راستا قدم‌های بسیار خوبی بردارند.
در این میان هنرمندان این سرزمین نیز همچون ورزشکاران از رسالت خود غافل نشده و با اظهارنظرهای خود پیرامون اتفاق رخ داده از خود عکس‌العمل نشان داده‌اند که آخرین نمونه آن را می‌توان در اقدامی که حامد بهداد بازیگر توانای کشورمان انجام داد، مشاهده کرد. این بازیگر اخلاق‌مدار در جشن انجمن منتقدان جایزه خود را به شهید محسن حججی تقدیم کرد؛ اقدامی که به دل بسیاری از مردم این سرزمین نشست و در یادها ماندگار شد.
حال ممکن است این سوال در ذهن پیش بیاید، چرا یک ابراز ارادت از طرف یک بازیگر تا به این حد می‌تواند مهم باشد، جواب این سوال را این‌گونه می‌دهم. وقتی بازیگری چون حامد بهداد از شهید محسن حججی یاد می‌کند، دیگر فرد یا گروهی نمی‌توانند ادعا کند که این ابراز ارادت برای حفظ منافع بوده است، چون همه با رفتار و اندیشه این بازیگر، آشنا هستند، پس مردم آن را پذیرفته و نسبت به آن عکس‌العمل مثبت نشان می‌دهند.
با این توضیح می‌بایست آرزو کرد که دیگر هنرمندان این سرزمین نیز این احساس ضرورت را درک کرده و در محافلی که چشم‌های بسیاری به روی آن است از آرمان‌های انقلاب سخن گویند؛ آرمان‌‌هایی که برای یک گروه و شخص خاص نیست، بلکه همه مردم ایران اسلامی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.