ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40473
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
دو شهید مدافع حرم در شهرستان ساوه تشییع و خاکسپاری شدند

دو شهید مدافع حرم در شهرستان ساوه تشییع و خاکسپاری شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، شهر ساوه روز پنجشنبه میزبان پیکر پاک دو شهیدی بود که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع)، جان خود را فداکارانه نثار کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. شهیدان محمد شجاعی و عصمت الله محمدی از تیپ فاطمیون که اخیرا در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، شهر ساوه روز پنجشنبه میزبان پیکر پاک دو شهیدی بود که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع)، جان خود را فداکارانه نثار کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهیدان محمد شجاعی و عصمت الله محمدی از تیپ فاطمیون که اخیرا در مقابله با نیروهای تکفیری داعش در خاک سوریه به شهادت رسیدند، امروز بر دستان جمع کثیری از مردم مومن و ولایتمدار شهر ساوه، خانواده معظم شهدا و…، از میدان مرکزی این شهر تا روستای نورعلی بیگ تشییع شدند.

براساس این گزارش، در این آئین که حضور پرشور مردمی را به نمایش گذاشت، مسئولان شهرستان ساوه، نیروهای مسلح، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای سپاه استان مرکزی نیز حضور داشتند.

پس از تشییع پیکر پاک این دو شهید مدافع حرم، نماز میت بر پیکر مطهرشان به امامت امام جمعه موقت شهر ساوه خوانده شد و سپس شهیدان محمد شجاعی و عصمت الله محمدی در آغوش خاک آرامش ابدی یافتند.

شهرستان ساوه تاکنون هشت شهید در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) تقدیم کرده است.

گفتنی است آیین گرامیداشت شهیدان محمد شجاعی و عصمت الله محمدی، عصر امروز(پنجشنبه) در مسجد روستای نورعلی بیگ ساوه برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.