ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40493
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
درخواست داعش برای عقب‌نشینی از مرز لبنان و سوریه به دیرالزور

درخواست داعش برای عقب‌نشینی از مرز لبنان و سوریه به دیرالزور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، رویترز به نقل از منابع خبری در سوریه گزارش داد که تروریست‌های داعش از ارتش سوریه و حزب‌الله لبنان درخواست کرده‌اند تا به آنان اجازه عقب‌نشینی از مرزهای سوریه و لبنان و انتقال به شهر دیرالزور داده شود. این درخواست داعش […]

درخواست داعش برای عقب‌نشینی از مرز لبنان و سوریه به دیرالزوربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، رویترز به نقل از منابع خبری در سوریه گزارش داد که تروریست‌های داعش از ارتش سوریه و حزب‌الله لبنان درخواست کرده‌اند تا به آنان اجازه عقب‌نشینی از مرزهای سوریه و لبنان و انتقال به شهر دیرالزور داده شود.

این درخواست داعش در حالی صورت می‌گیرد که ارتش سوریه و حزب‌الله از چند روز پیش عملیات آزادسازی ارتفاعات قلمون در مناطق مرزی را آغاز کرده و تاکنون بسیاری از مناطق تحت اشغال داعش را آزاد کرده‌اند و تروریست‌های داعش در این مناطق در آستانه شکست کامل قرار گرفته‌اند.

از سویی دیگر ارتش لبان نیز از سمت شرق این کشور عملیاتی را علیه داعش در منطقه عرسال آغاز و در آستانه پیروزی کامل قرار دارد.

 

 

در حال تکمیل…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.