ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40497
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
  • 608 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهید آبروی محله و بزرگداشت شهید حججی در روستای زیراب

یادواره شهید آبروی محله و بزرگداشت شهید حججی در روستای زیراب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یادواره شهید اژدری باعنوان شهید آبروی محله و بزرگداشت شهید مدافع حرم حججی در روستای زیراب از توابع بخش مرکزی زرین دشت برگزار شد. در این مراسم که با حضور انبوه مردم شهید پرور و مسئولان محلی برگزار شد، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یادواره شهید اژدری باعنوان شهید آبروی محله و بزرگداشت شهید مدافع حرم حججی در روستای زیراب از توابع بخش مرکزی زرین دشت برگزار شد.
در این مراسم که با حضور انبوه مردم شهید پرور و مسئولان محلی برگزار شد، از راویان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت های شهدای جنگ تحمیلی و خصوصا شهید اژدری پرداخت و شهیدان را مهمترین عامل ثبات و امنیت ایران اسلامی معرفی کرد.
سرگرد پاسدار اردشیر بابایی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرین دشت هم در سخنانی از فداکاری های  شهدای مدافع حرم یاد کرد و گفت: مجاهدت و فداکاری شهدای مدافع حرم،علاوه بر جلو گیری از جولان دادن گروه های تکفیری و جنایت فاحش آنان در مرزهای ایران اسلامی، پلیدی و خباثت صهیونیسم غاصب، استکبار جهانی و حکام خودفروخته  ارتجاع عربی را نمایان ساخته است.

شهید قنبر اژدری از جمله بسیجیان زرین دشتی بود که در سال ۱۳۶۱ در خط پدافندی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.