ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40503
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکرهای دو شهید مدافع حرم در ساوه

تشییع پیکرهای دو شهید مدافع حرم در ساوه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، پیکرهای مطهر شهیدان “محمد شجاعی” و “عصمت ‌ اله محمدی” که از اتباع افغان هستند و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسیدند از بیمارستان شهید مدرس ساوه به طرف میدان شهدا این شهرستان تشییع شد. تشییع کنندگان با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، پیکرهای مطهر شهیدان “محمد شجاعی” و “عصمت اله محمدی” که از اتباع افغان هستند و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسیدند از بیمارستان شهید مدرس ساوه به طرف میدان شهدا این شهرستان تشییع شد.

تشییع کنندگان با سر دادن نوای کجائید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت کربلایی، این گل پرپر از کجا آمده، از سفر شام بلا آمده، پیکر این شهدا را بر روی دستان خود به حرکت درآوردند و سپس در بهشت رسول‌الله(ص) روستای نورعلی بیک از توابع بخش مرکزی ساوه به خاک سپردند.

این شهیدان  از اعضای تیپ فاطمیون بودند که در حین انجام وظیفه جهادی و درگیری با تکفیری‌ها در راه دفاع از مقدسات اسلامی بویژه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به فیض عظیم شهادت نائل آمدند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، مراسم شبی با شهدا و وداع با این دو شهید مدافع حرم شب گذشته در جوار آستان مقدس شاهزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) با حضور مردم شهیدپرور ساوه برگزار شد و پیکر مطهر شهدا پس از طواف در حرم این امامزاده واجب‌التعظیم به سمت امامزاده سید اسحاق (ع) منتقل و در جوار آستان مقدس برادر امام رضا (ع) نیز طواف داده شدند.

براساس این گزارش مراسم یادبود این دو شهید والامقام امروز عصر امروز  از ساعت 17.30 الی 19 در مسجد جامع روستای نورعلی بیک برگزار خواهد شد.

پیکر مطهر دو شهید گمنام نیز سه ‌ شنبه 31 مردادماه درشهر نوبران از توابع ساوه تشییع و به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.