ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40510
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
شهیدان رجایی و باهنر نماد بارز خدمت بدون منت هستند

شهیدان رجایی و باهنر نماد بارز خدمت بدون منت هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی ظهر پنج شنبه در جشنواره شهید رجایی استان همدان بابیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: مدیران در راستای کسب رضایت خداوند تلاش کنند. وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی ظهر پنج شنبه در جشنواره شهید رجایی استان همدان بابیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: مدیران در راستای کسب رضایت خداوند تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر نماد بارز خدمت بدون منت هستند، عنوان کرد: دولتمردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید شهیدان رجایی و باهنر را برای خود اسوه قرار دهند.

امام جمعه همدان در ادامه با بیان اینکه تا انسان از خودی خود رها نشده و خود را به کلی فراموش نکند به خدا نمی‌رسد، گفت: انسان خودپسند هرگز خداپسند نخواهد بود.

فرصت‌ها کوتاه است

وی با بیان اینکه تا دیر نشده باید خود را دریابیم و خود را برای هر چیزی نفروشیم، گفت: فرصت‌ها کوتاه است و در این راستا باید با بازگشایی گره از کار خلق خدا و خدمات‌رسانی به آنها، موجب رضایت الهی شد.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان همدان نیز با بیان اینکه برگزاری جشنواره شهید رجایی در سطح ملی، برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا است، گفت: مهم‌ترین ویژگی شهید رجایی دینداری، ولایتمداری، عشق به خدمت و مردمی بودن خدمات آن ها بوده که همواره اسطوره تاریخ هستند.

سیداسکندر صیدایی با بیان اینکه خدمت وقتی با این خصوصیات عجین شود هم رضایت الهی و هم پایداری به همراه دارد، افزود: هدف جشنواره شهید رجایی قدردانی از مقام شهید و شهادت و خدمتگزاری دولتمردان استان همدان است.

فرایند ارزیابی دستگاه‌ها در جشنواره شهید رجایی

وی به فرایند ارزیابی دستگاه‌ها در جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و گفت: این جشنواره به صورت ملی و در استان‌ها با ۶ محور برای ارزیابی برگزار می شود.

صیدایی با بیان اینکه امسال علاوه بر دو شاخص عمومی و اختصاصی، شاخص اقتصاد مقاومتی نیز مدنظر قرار گرفت، افزود: گروه‌بندی دستگاه‌های اجرایی تحت عنوان ۵ گروه بود.

امام جمعه اسدآباد نیز در این جلسه با اشاره به شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی اظهار داشت: این مردم با صبر، همه چیز خود را برای نظام گذاشته‌اند و دولت‌مردان و مدیران نیز باید توفیق خدمت را برتر دانسته و برای مردم کار کنند.

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد ضمن تأکید بر دوری از نفس و توجه به نیات امور ابراز امیدواری کرد مسئولان در خدمت به مردم در طول چهار سال آینده موفق عمل کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.