ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40576
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
رجبی: منصوریان از اطرافیانش خط می‌گیرد/ سرمربی استقلال ساعت ۲ نیمه شب با GPS رستوران داری می‌کند!

رجبی: منصوریان از اطرافیانش خط می‌گیرد/ سرمربی استقلال ساعت ۲ نیمه شب با GPS رستوران داری می‌کند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رجبی درباره برگزاری دیدار پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران اظهار داشت: از صمیم قلب می گویم در خانه خواب بودم و خود شهید حججی مرا به این بازی دعوت کرد. هرچند شناختی از او نداشتم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رجبی درباره برگزاری دیدار پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران اظهار داشت: از صمیم قلب می گویم در خانه خواب بودم و خود شهید حججی مرا به این بازی دعوت کرد. هرچند شناختی از او نداشتم اما تاثیر شهید حججی سبب شد در این بازی شرکت کنم. در دنیایی که برخی جوان ها دنبال هوای نفس هستند، امثال شهید حججی هم پیدا می شوند که صحبت کردن درموردشان کار امثال من نیست.

او ادامه داد: با این وجود خوشحالم در دیداری که به یاد رشادت و جوانمردی حججی برگزار شد شرکت کردم. او چهره و سیرت خاصی داشت. سیرت شهید حججی پاک بود و امیدوارم میهمان سفره ابا عبدالله(ع) باشد که قطعا همین گونه است. خوش به سعادت آن ها که ماندگار هستند و تمام وجود این شهید پر از شمیم زیبا است. درست نیست بگوییم خداوند به خانواده اش صبر بدهد و به همین دلیل باید دست مدر و مادر محسن عزیز را ببوسیم که چنین فرزندی را تربیت کرده اند.

رجبی درباره نتایج ضعیف استقلال در هفته های ابتدایی لیگ هفدهم گفت: علیرضا منصوریان جزء خانواده استقلال است اما این چه حرفی است که می گوید آدم های خوب و بد استقلالی باید از هم جدا شوند. افراد منتقدی که راهکار ارائه می دهند، آدم های بدی هستند یا برخی ها که بی دلیل از کادرفنی استقلال حمایت می کنند؟ آن ها در ظاهر حمایت می کنند اما در واقع دنبال جارو کردن منصوریان هستند. من مدرک حرفه ای فوتبال و فوق لیسانس تربیت بدنی دارم. در تمام رده های تیم ملی هم بازی کرده ام و تمام مراحل مربیگری را هم پشت سر گذاشته ام. با این وجود در آخرین کلاسی که شرکت کردم، فهمیدم فلسفه مربیگری چبست؟ تمام مربیان باید براساس فلسفه تیمشان، استراتژی، سیستم و نوع بازی را تعیین کنند اما متاسفانه منصوریان به دلیل خط گرفتن از اطرافیانش تمرکز خود را از دست داده و در پنج بازی از نفرات مختلفی استفاده کرده است. نمی توان به یک بازیکن بیشتر از توانایی هایش وظیفه داد.

او ادامه داد: سوال من اینست که استقلال چه زمانی به وحدت تاکتیکی می رسد؟ باور کنید برانکو هم در پرسپولیس کارخاصی انجام نداده و تنها به دلیل حفظ شاکله تیمش چنین نتایجی گرفته است. سه سال است پرسپولیس با ترکیب ثابت بازی می کند. فوتبال خم رنگرزی نیست که در هر بازی ترکیب را تغییر بدهیم.

رجبی با اشاره به اینکه فشارهای وارد شده به منصوریان گفت: قبول دارم که منصوریان فشار زیادی را تحمل می کند و از سوی اعضای هیئت مدیره حمایت نمی شود اما در 90 درصد فشارهای وارد شده خودش مقصر است.

پیشکسوت استقلال درباره احتمال حضور مربی خارجی به جای منصوریان گفت: اصلا اعتقادی به این امر ندارم. مربی خارجی باید برای حضور در استقلال آیتم های خاصی داشته باشد. از طرفی برخی دلال ها دنبال استفاده از چنین فرصتی هستند. امکان ندارد شما بتوانید چهار رستوران را مدیریت کنید و در کنار آن بتوانید روی سرمربی گری استقلال تمرکز داشته باشید. با این کار منصوریان بیشتر از همه لطمه می خورد. البته این موضوع جزء زندگی شخصی اش است اما در این شرایط باید از افرادی کمک بگیرد که بتوانند از لحاط فنی به منصوریان کمک کنند. منصوریان ساعت 2 نیمه شب با GPS رستورانش را مدیریت می کند و این نشان از تبحر و ذهنیتش در این کار دارد.

رجبی افزود: بهتر است به آکادمی المپیک بروید و ببینید مک درموت در غیاب منصوریان چگونه استقلال را تمرین می دهد. فیلم این تمرینات موجود است و زمانی که پس از پایان تمرین یکی از دوستان من از برخی بازیکنان باتجربه استقلال دلیل دوش نگرفتنشان را می پرسد آن ها اعلام می کنند تمرینات این مربی عرقشان را درنیاورده و مجبور هستند به صورت اختصاصی وزنه بزنند. در این وصعیت یک تیم چگونه نتیجه می گیرد. انتقادهای من براساس تحقیقاتی است که نسبت به وضعیت استقلال انجام داده ام. زمانی که فیلم تمرین دادن مربی بدنساز استقلال را دیدم، خنده ام گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.