ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40588
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
نزدیک شدن نیروهای عراقی به مرکز شهر تلّعفر+ تصاویر و نقشه

نزدیک شدن نیروهای عراقی به مرکز شهر تلّعفر+ تصاویر و نقشه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ نیروهای پلیس فدرال عراق، با کمک نیروهای بسیج مردمی در ادامه عملیات خود علیه مواضع تروریست‌های داعش در غرب شهر تلعفر موفق شدند با حمله گسترده خود، محله‌های «کفاح شمالی و کفاح جنوبی» را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ نیروهای پلیس فدرال عراق، با کمک نیروهای بسیج مردمی در ادامه عملیات خود علیه مواضع تروریست‌های داعش در غرب شهر تلعفر موفق شدند با حمله گسترده خود، محله‌های «کفاح شمالی و کفاح جنوبی» را به‌طور کامل پاک‌سازی کنند.

منابع نظامی عراق اعلام کردند که نیروها موفق شدند در جریان پاک‌سازی دو محله کفاح شمالی و جنوبی، ده‌ها تروریست داعش را کشته و زخمی کنند و تجهیزات نظامی آن‌ها را نیز منهدم کنند.

هم‌زمان گروهی دیگر از نیروهای عراقی مستقر در محور جنوبی موفق شدند با حمله غافلگیرکننده خود علیه تروریست‌ها، بخش‌هایی از مزارع جنوبی شهر را به‌طور کامل آزاد کردند.

از محور جنوب شرقی تلعفر نیز خبر می‌رسد که نیروها موفق شده‌اند با ورود به محله «الخضر»، بسیاری از عناصر داعش را از محله به سمت مرکز شهر فراری دهند و بخش وسیعی از محله را تحت کنترل خود دربیاورند.

رسانه‌های وابسته به نیروهای بسیج مردمی اعلام کردند؛ که نیروها در محور شرقی موفق شده‌اند محله‌های «النور و الجزیره» را از لحاظ نظامی ساقط کنند و خود را برای رسیدن به مرکز شهر آماده می‌کنند.

599de51f95a597f4028b457b
599debfa95a59730078b4567
ss-620x330

عملیات پاک‌سازی تلعفر روز جمعه گذشته به دستور «حیدر العبادی»، نخست‌وزیر عراق آغاز شد.

ده‌ها هزار نفر از نیروهای بسیج مردمی و نیروهای امنیتی در این عملیات شرکت دارند.

photo_2017-08-24_01-36-04

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.