ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40639
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
فوران دوباره مواد مذاب در کارخانه فولاد بویراحمد/ 4 کارگر به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند

فوران دوباره مواد مذاب در کارخانه فولاد بویراحمد/ 4 کارگر به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان اینکه تا عصر امروز 4 کارگر کارخانه فولاد بویراحمد به این بیمارستان منتقل شده اند، اظهار داشت: این کارگران به علت سوختگی ناشی از فوران مواد مذاب بستری شده‌اند. ذاکر سعیدی‌نژاد تصریح کرد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان اینکه تا عصر امروز 4 کارگر کارخانه فولاد بویراحمد به این بیمارستان منتقل شده اند، اظهار داشت: این کارگران به علت سوختگی ناشی از فوران مواد مذاب بستری شده‌اند.

ذاکر سعیدی‌نژاد تصریح کرد: حال کارگران بستری شده در بیمارستان بهشتی وخیم نیست.

وی در زمینه تعداد مصدومان حادثه این فوران مواد مذاب اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: فعلا چهارنفر به این مرکز درمانی منتقل شده اند و در زمینه تعداد کلی مصدومان احتمالی حادثه اطلاعی ندارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، این دومین بار در سالجاری است که فوران مواد مذاب در کارخانه فولاد بویراحمد حادثه می آفریند. خردادماه امسال نیز فوران مواد مذاب کوره این کارخانه جان سه کارگر را گرفت و شش مصدوم برجای گذاشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.