ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40662
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲:۳۹
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
جزئیات دفع حملات بی سابقه داعش توسط یگان پهپادی سپاه پاسداران در جنوب سوریه/ ۱۹۰ تروریست کشته و زخمی شدند + نقشه میدانی

جزئیات دفع حملات بی سابقه داعش توسط یگان پهپادی سپاه پاسداران در جنوب سوریه/ ۱۹۰ تروریست کشته و زخمی شدند + نقشه میدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، عصر امروز صدها تن از عناصر تروریستی داعش با دهها خودروی نظامی و انتحاری از نزدیکی مرز استان دیرالزور ( سوریه) و مرزهای مشترک عراق، حملات گسترده ای را علیه نیروهای جبهه مقاومت انجام دادند. یک منبع میدانی در مرزهای مشترک سوریه و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، عصر امروز صدها تن از عناصر تروریستی داعش با دهها خودروی نظامی و انتحاری از نزدیکی مرز استان دیرالزور ( سوریه) و مرزهای مشترک عراق، حملات گسترده ای را علیه نیروهای جبهه مقاومت انجام دادند.

یک منبع میدانی در مرزهای مشترک سوریه و عراق در گفت وگو با مشرق به جزئیات این حمله اشاره کرد و گفت: این حمله حدود ساعت ۶ عصر به وقت محلی آغاز شد و تروریست های داعش درصدد بودند مواضع نیروهای لشکر فاطمیون، حزب الله لبنان، بسیج مردمی عراق و مستشاران سپاه پاسداران را در نزدیکی مرزهای مشترک عراق و سوریه ( منطقه الوعر در جنوب استان حمص) هدف قرار دهند.

**برای مشاهده جزییات بیشتر روی نقشه کلیک کنید**

این منبع میدانی به آمادگی نیروهای اطلاعاتی، میدانی و عملیاتی نیروهای جبهه مقاومت در شناسایی و رصد تحرکات گروه تروریستی داعش در منطقه اشاره کرد و افزود: همزمان با حرکت کاروان‌های گروه تروریستی داعش، نیروهای متحد نقاط مشخصی را برای هدف قرار دادن تروریست ها تعیین کردند.

وی از مشارکت یگان های پهپادی و موشکی در این عملیات خبر داد و گفت: با نزدیک شدن کاروان های داعش به مکان‌های از پیش تعیین شده، پهپادهای سپاه پاسداران به پرواز درآمدند و با دقت کامل تروریست ها را با حملات سنگین هدف قرار دادند.

در این عملیات، یگان موشکی جبهه مقاومت هم ضربات سنگینی را به تروریست های داعش وارد کرد. تروریست ها در این حملات با موشک‌های حرارتی هدف قرار داده شدند و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از منابع میدانی مشرق، پس از انهدام کامل خودروهای انتحاری گروه تروریستی داعش در حملات مشترک یگان پهپادی و موشکی سپاه و جبهه مقاومت، نیروهای زمینی مقاومت هم بلافاصله در میدان نبرد حاضر شدند و پس از درگیری‌های سنگین ۴ ساعته موفق شدند با کشته و زخمی کردن ۱۹۰ تروریست، حملات آن‌ها را به طور کامل دفع کنند.

 در این حملات که با پشتیبانی هوایی پهپادهای سپاه پاسداران انجام شد، دهها خودروی نظامی متعلق به تروریست های داعش به طور کامل منهدم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، صدها تن دیگر از عناصر تروریستی پس از متحمل شدن خسارت های سنگین از منطقه متواری شدند و به سوی مناطق بیابانی پناه بردند.

در این عملیات همچنین ۶ خودروی نظامی به همراه تجهیزات فراوان نظامی به غنیمت گرفته شد؛ تلفات تروریست ها در این درگیری ها به حدی بالا گزارش شده که اجساد آنان در منطقه رها شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، در حال حاضر آرامش نسبی در منطقه برقرار شده و نیروهای عملیاتی مستقر آماده هرگونه پاسخ به تحرکات تروریست‌های داعش هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.