ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40724
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۵۴
  • 233 بازدید
  • ارسال توسط :
کماندار کرمانشاهی مدال نقره خود را به شهید حججی تقدیم کرد

کماندار کرمانشاهی مدال نقره خود را به شهید حججی تقدیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد اسپورت، این ورزشکار با اخلاق کرمانشاهی پس از اهدای مدال نقره خود به شهدای مدافع حرم؛ خصوصا شهید حججی، اظهار کرد: این کمترین کاری است که می توان در برابر رشادت و از خودگذشتگی این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد اسپورت، این ورزشکار با اخلاق کرمانشاهی پس از اهدای مدال نقره خود به شهدای مدافع حرم؛ خصوصا شهید حججی، اظهار کرد: این کمترین کاری است که می توان در برابر رشادت و از خودگذشتگی این مردان بزرگ و دلیر انجام داد.

رشیدی افزود: بدون شک امنیت و آسایشی که امروز از آن برخورداریم نتیجه جانفشانی و از خودگذشتگی مردان بزرگی مثل شهید حججی و سایر همرزمانش است.

وی خاطرنشان کرد: ما ورزشکاران در کنار سایر مردم همواره قدردان زحمات و ایثارگری های آنان بوده و هستیم و به وجود چنین برادران شجاعی افتخار می کنیم.

 

** نایب قهرمانی تیم تیروکمان ایران در مسابقات دانشجویان جهان

تیم تیروکمان دانشجویان ایران در بخش کامپوند تیمی و با سرگروهی میلاد رشیدی ورزشکار بسیجی کرمانشاهی با سه پیروزی و یک شکست نایب قهرمان مسابقات دانشجویان جهان در چین تایپه شد.

تیم کامپوند مردان ایران در اولین مسابقه خود 213 بر 203 مقابل تیم آلمان صاحب برتری شد و در مسابقه دوم نیز 223 بر 217 از سد ترکیه عبور کرد.

کمانداران ایران در مسابقه سوم برابر تیم قدرتمند کره جنوبی ایستادند که این دیدار در پایان با نتیجه مساوی 222 بر 222 به پایان رسید که در مرحله تیر طلایی تیم ایران توانست با حساب 29 بر 28 صاحب برتری شده و راهی دیدار فینال شود.

تیم تیر و کمان کامپوند ایران در فینال به مصاف روسیه رفت و در پایان با نتیجه 232 بر 227 متحمل شکست شد تا به مدال نقره بسنده کند.

تیم دانشجویان ایران در رقابت های تیمی تیر و کمان یونیورسیاد چین تایپه با ترکیب میلاد رشیدی، یاسر عمویی و امید طاهری برابر رقبای خود حاضر شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.