ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40753
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۴۳
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
تشکیل حکومت اسلامی قبل از ظهور وظیفه کارگزاران نظام است

تشکیل حکومت اسلامی قبل از ظهور وظیفه کارگزاران نظام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ حجت الاسلام سید جواد حیدری، صبح امروز در مراسم دعای ندبه در فرمانداری اردستان اظهار کرد: یکی از مهمترین راه های عملی سلوک مهدوی در دوره آخر الزمان، که بر منتظران، دوستان، و محبان اهل و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ حجت الاسلام سید جواد حیدری، صبح امروز در مراسم دعای ندبه در فرمانداری اردستان اظهار کرد: یکی از مهمترین راه های عملی سلوک مهدوی در دوره آخر الزمان، که بر منتظران، دوستان، و محبان اهل و بیت وجود دارد تقوی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: منتظران امام زمان(عج) اگر بخواهند به مقام سلوک مهدوی برسند باید گوهر تقوی را در زندگی فردی و اجتماعی خود بالا ببرند.

وی افزود: استمرار و تاکید بر گناه و ترویج بر بی بند و باری و حرام خوری در عصر عاشورا وجود داشته و امام زمان خود را نشناختند و او را به شهادت رساندند.

حیدری با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی قبل از ظهور وظیفه کارگزاران نظام است، تصریح کرد: به برکت جمهوری اسلامی و از رویش های اسلامی شاهد شهادت جوان ۲۵ ساله ای بنام شهید حججی هستیم.

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به انجام واجبات و ترک محرمات افزود: شهید حججی یکی از افرادی بود که با ترک محرمات و انجام واجبات و دریافت تقوی از زمینه سازان ظهور بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان با اشاره به این موضوع که شهید رجایی از خانواده محروم و مستضعف درس خوانده و به مقام رئیس جمهوری می رسد در او تغییری حاصل نشده و با تقوی خود به این مقام رسیده است.

حیدری با اشاره به اینکه همه باید ابزاری باشیم برای ظهور امام عصر افزود: مقام و پست و شهرت ما به شکلی نباشد که ما را از یاد امام زمانمان محروم کند.

وی تصریح کرد: دشمنان جمع شدند تا دو روحیه سرخ حسینی و سبز مهدوی را از ریشه برکنند تا از اساس اسلام چیزی نماند و روحیه مقاومت و پایداری در برابر تحریم ها و سختیها را از ما بگیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان با بیان اینکه دولت باید از حیث سیاسی، اقتصادی و مقاومت کاری کند که دشمنان مایوس شوند، تصریح کرد: هدف دشمن این است که با گرفتن اساس دین که مهدویت است ما را زمین گیر کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.