ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 40755
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۴۸
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
معیشت مردم به حد مطلوب برسد/ قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست

معیشت مردم به حد مطلوب برسد/ قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی‌پور ظهر آدینه در خطبه های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه میامی در مسجد جامع این شهر، با گرامیداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این دو شهید اسوه‌های خدمت به مردم هستند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی‌پور ظهر آدینه در خطبه های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه میامی در مسجد جامع این شهر، با گرامیداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این دو شهید اسوه‌های خدمت به مردم هستند و هفته دولت فرصتی است که عملکرد یکساله دولت برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه رای اعتماد وزرای دولت جدید، گفت: کابینه دوازدهم پس از تشکیل و آغاز برنامه های چهار ساله خود به انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم توجه داشته باشد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه توجه به معیشت مردم باید به حد مطلوب برسد، تصریح کرد: وزرا روحیه انقلابی، مردمی، متخصص و پرتلاش داشته باشند و از حاشیه های سیاسی در جامعه دوری کنند.

صفایی پور افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی با تکیه بر تولیدات داخلی و موضع گیری شفاف در سیاست خارجی و داخلی مد نظر دولت جدید باشد و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم برنامه ریزی جدی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی گفت: ملت ایران بارها تاکید کرده است که قدرت بازدارندگی و موشکی ما قابل مذاکره نیست و اجازه بازرسی از این ظرفیت ها را نخواهیم داد و آمریکا در این زمینه وارد نشود چون مشت محکمی به دهان او خواهد خورد.

امام جمعه میامی  در ادامه، شهید حججی را اسوه جوان مومن انقلابی دانست و افزود: جوانان ما این شهید را الگوی خود قرار دهند و امروز شاهد هستیم که شهادت مظلومانه او جهان را تحت تاثیر قرار داد.

صفایی پور در ادامه با اشاره به آغاز کار شورای اسلامی شهر و روستاها نیز گفت: شوراها در آزمونی بزرگ قرار دارند و باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای انتخاب شهردار  و دهیار دقت داشته باشند تا فردی شجاع، مومن، انقلابی و متخصص باشد و با تعامل شورا و شهرداری شاهد توسعه شهر خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به هفته بسیج اصناف، گفت: بازاریان و اصناف در جامعه سه ویژگی امانتداری، صداقت و مسلمان بودن را مورد توجه قرار دهند چون اصناف از مهمترین پشتوانه های انقلاب هستند و باید به این قشر زحمتکش توجه ویژه داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.