ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 4109
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۴۹
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
نامستندِ بی‌سند!

نامستندِ بی‌سند!

 به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،خانم صحرایی، "نامستند" شما مرا به یاد صدها مصاحبه و مستند رسانه های خارجی و مخالف نظام جمهوری اسلامی از اسرای ایرانی در بند عراق انداخت. با این تفاوت که این نامستند، خوش رنگ و لعاب تر از نسخه های بی کیفیت زمان جنگ […]

 به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،خانم صحرایی، "نامستند" شما مرا به یاد صدها مصاحبه و مستند رسانه های خارجی و مخالف نظام جمهوری اسلامی از اسرای ایرانی در بند عراق انداخت. با این تفاوت که این نامستند، خوش رنگ و لعاب تر از نسخه های بی کیفیت زمان جنگ است. در واقع راهی را رفتید که قبل تر منافقین برای بی اعتماد کردن و پوچ جلوه دادن ارزش جهاد رفته بودند و به بن بست خوره بودند.

خانم صحرایی، نمیدانم چقدر از جهاد و میدان نبرد میدانید اما تا بوده این عرصه مردانی را طلبیده است که جان برایشان کمترین بها را دارد. کسانی که شاخص هدف خود را در قله معرفت به حق قرار میدهند و با اعتقاد راسخ جمجمه خود را به خدا می‌سپارند.

گفتگو با تعدادی افغانی – یا هر تبعه دیگری- که هدفش پول و مادیات بوده و از این میدان آزمایش گریخته برای ما تعجب برانگیز نیست چراکه از زمان جنگ تحمیلی کشور خودمان تا کنون بسیاری از بزرگان را دیده ایم که از صحنه های قتال به خزانه های بیت المال پناهنده شدند.

خانم صحرایی بهتر است، به مصاحبه های رسانه های منافقین با اسرای ایرانی رجوع کنید تا هم شاهد پوکه های تیرهای به سنگ خورده هم رزمانتان باشید و هم تفاوت "هدف مقدس" و "هدف دنیوی" را متوجه شوید. اما چون شاید فرصتش را نداشته باشید چند جمله یکی از این مصاحبه ها با یک نوجوان 12 ساله را برایتان مینویسم.

در اولین برخورد خبرنگار زن وقتی وارد اردوگاه میشود، نوجوان بسیجی حاضر به صحبت با او نمیشود و میگوید که "تا حجابت را رعایت نکنی چیزی نمیگویم".

خبرنگار سوال میکند چرا به این جنگ آمدی؟ و پسرک قاطع پاسخ میدهد "برای حفظ اسلام و انقلاب، هدفم برافراشتن پرچم اسلام است"

مجددا سوال میکند چرا آقای خمینی برای شما کاری نکرد؟ و باز هم نوجوان در کمال ایمان به خدا و امام میگوید "او رهبر من است و هر تصمیمی بگیرد درست است"

چگونه است که از هلند گرفته تا اردوگاه های پناهندگی یونان را برای یافتن – به ادعای شما- فراریان میادین نبرد جستجو کرده‌اید ولی حتی با یک خانواده شهید افغانی مدافع حرم گفتگو نکرده اید؟ جوابش کاملا واضح است چون میدانستید اگر این کار را کنید قطعا با جوابی مشابه همان نوجوان 12 ساله ایرانی مواجه خواهید شد.

خانم صحرایی، هیچ انسان عاقلی جان عزیز خودرا با یک پاسپورت و یک سیم کارت و… معاوضه نمیکند اما وقتی هدف مقدس باشد، هدف دفاع از حریم عمه سادات (س) باشد انسان جان خود که هیچ جان عزیزانش را هم فدا میکند.

در آخر یکی دو جمله از وصیت نامه شهید مدافع حرم حسین امیدواری را به شما و همه هم فکران شما متذکر میشوم؛

"خدایا من از آن جاهلی که مرا به قتل[شهادت] رسانده اعلام رضایت میکنم اما از دو گروه در محضر تو شکایت دارم، یکی کسانی که بر روی خون شهدا موج سواری میکنند و به دنبال جلب منافع مادی هستند و گروه دوم کسانی که با فریب و حیله و پوچ گرایی قصد دارند مسیری که ما در آن قدم گذاشته ایم را بی اهمیت جلوه دهند و ما را بی هدف معرفی کنند".

منبع:خبرگزاری دانشجو

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن