ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41130
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

کودک ۱۰ ساله آمریکایی عضو داعش ترامپ را تهدید کرد

ارگان خبری داعش در شهر رقه سوریه به تازگی ویدئویی از یک کودک ۱۰ ساله آمریکایی منتشر کرده که وی در آن دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را تهدید می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از یورونیوز این کودک در ویدئو ادعا می‌کند که فرزند سرباز سابق ارتش آمریکاست […]

ارگان خبری داعش در شهر رقه سوریه به تازگی ویدئویی از یک کودک ۱۰ ساله آمریکایی منتشر کرده که وی در آن دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را تهدید می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از یورونیوز این کودک در ویدئو ادعا می‌کند که فرزند سرباز سابق ارتش آمریکاست و دو سال پیش همراه با مادرش به داعش پیوسته است. وی آمریکا را «سرزمین کفر» و «قاتل مجاهدین» در عراق می‌خواند و می‌گوید که «آمریکا بر سر ما بمب از جمله بمب‌‌های فسفر» می‌ریزد.

این کودک خردسال که نام خود را یوسف می خواند و به زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی حرف می زند در مقابل دوربین آقای ترامپ را «عروسک یهودی‌ها» می‌نامد و خطاب به رئیس جمهوری آمریکا می گوید: «خداوند به ما وعده پیروزی داده…این جنگ در موصل یا رقه تمام نمی‌شود، در سرزمین تو تمام خواهد شد…برای نبردی که تازه شروع شده آماده باش.»

وی سپس می گوید که دوستی به نام «عبدالله» از شنگال عراق دارد، سپس کودک دیگری، که حتی کوچک‌تر از «یوسف» به نظر می‌رسد در فیلم ظاهر می‌شود. در ادامه ویدئو تصاویری از آموزش نظامی این دو، از جمله آموزش کار با مسلسل و تک تیراندازی نشاد داده می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.