ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 41171
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
شورای شهر ملارد جای قومیت گرایی و جلسات شبانه نیست

شورای شهر ملارد جای قومیت گرایی و جلسات شبانه نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در خطبه های نماز جمعه امروز ملارد طی سخنانی اظهار داشت: تقوا دژ محکمی است در مقابل گناهان همانطور که در تعابیر آمده است که زهر عقرب و مار کشنده است گناه نیز مانند زهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در خطبه های نماز جمعه امروز ملارد طی سخنانی اظهار داشت: تقوا دژ محکمی است در مقابل گناهان همانطور که در تعابیر آمده است که زهر عقرب و مار کشنده است گناه نیز مانند زهر عقرب و مار است و پادزهر آن فقط تقوا است.

حسینی نوری با اشاره به سخنان رهبر عزیز که فرمودند جوانان مال امروز در معرض مضرات تبلیغات دشمن هستند گفت: امروز دشمن خانواده های ایرانی را نشان گرفته است، همانطور که همیشه تاکید بر این بوده است که برای تضعیف ایرانیان مادر خانواده را نشان بگیرند، دشمن با تمام توان وارد شده است که جوانان مسلمان ما را از مسیر صحیح خارج کنند.

وی گفت ما باید شاخص های درست مثل شهید حججی را برای جوانانمان معرفی کنیم و وظیفه ما این است که روحیه انقلابی و دینی جوانانمان را تقویت کنیم و در این عرصه همگی موظف هستیم همانطور که رهبر فرموده اند در همه پیوست‌های دینی و فرهنگی جوانان را مداخله بدهیم و از آنان استفاده کنیم چرا که اگر ما جوان متعهد دینی و انقلابی تربیت کنیم مشکلی در مدیریت در ادارات و نهادها نخواهیم داشت و این معضلات و فسادهای اداری و تبعیض های ناروا را نخواهیم دید.

امام جمعه ملارد بیان داشت: مشکل عمده ما از تبعیض هاست که همه اینها مربوط به تربیت فرهنگی ما است، ما باید دغدغه دینی و عملی داشته باشیم، کاری نکنیم که جوانان دینی ما سرخورده شوند در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه ما موظف تقویت فرهنگ دینی هستیم و باید همدیگر را با تمام توان یاری کنیم.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: یاد شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان دولت را گرامی‌می‌داریم و به چند نکته باید اشاره کنیم؛ یکی از آنها درد جامعه ما بیکاری و رکود است که گرفتاری بزرگ جامعه است و در این باید با مدیریت جهادی این معضل را مرتفع کنیم چرا بی توجهی و کار جهادی نکردن ما سبب شده است که ندانیم مشکلات بسیاری از شرکت ها و بنگاه های اقتصادی به آسانی قابل حل هستند.

وی سپس گفت در ملارد قدم های خوبی برداشته شده است و در برخی زیرساخت ها مثل اشتغال و امنیت، فرهنگی و اجتماعی هنوز نیاز به کار و توجه بیشتری داریم که برای مردم عزیزمان به بهترین شکل مهیا شود.

امام جمعه ملارد درباره شروع به کار شوراها گفت: بسیاری از کارها باید انجام می‌شد که نشد اما تقدیر می‌کنیم از همه آنها، و شنیدیم در ملارد ۹ نفر به عنوان شوراها انتخاب شدند که ما هنوز توفیق نداشتیم پس از چند ماه آنها را ببینیم.

وی خطاب به شوراها  گفت: شنیده ایم که این افراد جلسات شبانه ای را تشکیل داده اند که شهری که ما تلاش کرده بودیم  در شهر وحدت و یکپارچگی را حاکم کنیم اما برخی از این اعضا این وحدت را به سمت قومی گرایی کشانده اند و تلاششان این است که یک طایفه را بر سر کار بیاورند که این برای شهر خطرناک است و توصیه میکنیم که این جلسات شبانه را تعطیل کنند که این رویه برای شهر سم است.

حسینی نوری سپس به انتخاب شهردار اشاره کرد و افزود: شورای شهر باید دقت کند که شهردار متدین و قوی و پاکدست و مدیر و مدبر انتخاب کنند و ما خبرهایی شنیده ایم که زیبا نیست و پیشنهاداتی که برای انتخاب شهردار شده است غلط است و ما امیدواریم که به این سمت و سو کشیده نشود و از همین ابتدای کار با عناوین مالی و مشکلات اینچنینی خود را درگیر نکنند.

وی افزود: شهر ملارد زیر شاخت های خوبی ندارد و اگر به سمت این مسائل حاشیه ای برویم که جلسات شبانه بگیریم و پیشنهادات مالی هنگفت برای انتخاب شهردار بدهیم اینگونه مسائل برای شهر آفت و سم بزرگ است و باید دقت کنیم و شهرداری که انتخاب می‌شود در بحث مالی کار سختی نخواهد داشت چرا که اعتبارات خوبی در این زمینه برای شهرداری ها در نظر گرفته شده است و مثل شهردار های قبل نیست که در بحث حقوق کارمندان و اعتبارات به مشکل برخورد کنند و فقط باید به خدمت فکر کنند و با واریز ماهیانه  ۶ میلیارد دیگر مشکلی برا یشهرداری باقی نمی‌ماند.

خطیب نماز جمعه ملارد با بیان این که مدیر توانمند و با تجربه در شهرداری می‌تواند پروژه هایی که در شورای قبل پی‌ریزی شده است را دنبال کند گفت: امیدواریم پروژه ها به سرانجام برسد اما آنگونه که شنیده ایم در این مدت هیچ پروژه ای دنبال نشده است.

امام جمعه ملارد با بیان اینکه هفتم شهریور روز مبارزه با تروریسم گفت: ریشه تروریسم آمریکا است و امروز داعشیان و صهیونیسم زیر پرچم آمریکه به فعالیت خود ادامه می‌دهند و برخی فراموش کرده اند حوادث و ترورهای سال ۶۰ را و در رخی محافل و سخنرانی ها و فضاهای مجازی طوری سخن می‌گویند که منافقین را مظلوم جلوه می‌دهند شهیدان رجایی و باهر و شهدای محراب که ۱۷ هزار نفر می‌شوند با بدترین وضع به شهادت رسیدند و غیر قابل فراموش هستند .

وی در پایان گفت: داعشیان روی دیگر سکه منافقین هستند که زیر چتر آمریکا هستند، ما متاسفیم برای برخی نگاه ها و جریانات خطرناک کنونی امروز مسئول جنگ و ناامنی در منطقه غرب است و خون بی گناه زن و کودک عراقی ریخته می‌شود هرچند که دامن خود آنها را هم خواهد گرفت.

حسینی نوری در پایان افزود: در بحث قلیان ها باید بگوییم که بی عرضگی ما و مسئولین ماست که با آنها برخورد جدی نمی‌کنیم و قانون باید با انها مبارزه کند، انتظار داریم فرماندار و بقیه مسئولین برای برخورد با این ناهنجاریها اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.