ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 41189
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
  • 425 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره 170شهید بخش ساردوئیه

برگزاری یادواره 170شهید بخش ساردوئیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام  علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در این آیین گفت: برگزاری یادواره شهدا و نگه داشتن یاد و خاطر شهدا بسیار کار بزرگی است و کاری است قرآنی و سنتی الهی است.وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام  علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در این آیین گفت: برگزاری یادواره شهدا و نگه داشتن یاد و خاطر شهدا بسیار کار بزرگی است و کاری است قرآنی و سنتی الهی است.
وی تصریح کرد: خداوند متعال همانگونه که انبیاء الهی را بلندمرتبه می کند و یا آنها را زنده نگه می دارد شهدا را هم همانگونه یاد و خاطرشان را نیکو می دارد.
حجت الاسلام علیمرادی با اشاره به شهادت شهید حججی در دفاع از حرم ادامه داد: شهید حججی حجت خداوند بود که اینگونه شهادت را نشان دهد.
در ادامه این آیین نماینده مردم شهرستان های جیرفت وعنبرآباد از دوران اسارت خود به بیان خاطره پرداخت و گفت: شهدا راه خدا را رفتند و امروز همه ماباید مدیون آنها باشیم.
یحیی کمالی پور افزود: ما باید رهرو شهدا باشیم و در همه مسایل از آنها الگو بگیریم.
در پایان این آیین از سه جانباز مدافع حرم شهرستان جیرفت تجلیل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.