ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41223
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
افتتاح و کلنگ زنی  73 پروژه عمرانی و خدماتی در طول هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 73 پروژه عمرانی و خدماتی در طول هفته دولت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان، فرماندار مهاباد در پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک فرارسید هفته دولت گزارشی از فعالیت های دولت در طول این هفته به نمازگزاران این شهرستان ارائه کرد. شجاعی گفت: از اول […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان، فرماندار مهاباد در پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک فرارسید هفته دولت گزارشی از فعالیت های دولت در طول این هفته به نمازگزاران این شهرستان ارائه کرد.

شجاعی گفت: از اول انقلاب کسانی سنگ اندازی کردند به طریق های مختلف جانباز کردند ، شهید کردند، ترور کردن، از هر طریق ممکن که توانستند درصدد ایجاد مانع بر سر راه توسعه و پیشرفت ملت ایران بر آمدند.

داعش امروزه پدیده جهانی است ، پدیده شومی که جهان با آن روبرو است امروز داعش دامن گیر کشورهای اروپایی شده است که در دامان خودشان بزرگ شدند.

داعش پدیده شومی است که جمهوری اسلامی از اولین لحظه مقابل آن ایستاده است همه ما ناراحت هستیم تروریست چه در ایران باشد چه در هر نقطه جهان از این مسئله ناراحت هستیم و تروریست را محکوم میکنیم . این هفته مبارک را به خاطر دو اسوه شجاعت و رشادت هفته دولت نام گذاری کرده اند . طرح های که دولت تدبیر و امید در دست دارد به مناسبت هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید .

وی با بیان اینکه در آغاز بکار دولت با گرفتاری های ویژه ای درگیر بوده اند افزود: دچار تحریم های اقتصادی فراوانی بودیم حتی ما نمی توانستیم پول های نفت را مستقیما خرج کنیم اما به حمد الله امروزه توانسته ایم فروش نفتمان را به ۲میلیون بشکه برسانیم امروز می توانیم بگوییم تا حدودی به وسیله برجام که پدیده دیپلماتیکی بود با مجموعه ای از نظام و با دستور مقام معظم رهبری از محاطره های اقتصادی رهای پیدا کرده ایم . فرماندار ویژه مهاباد و معاون استاندار افزود : امروزه در گندم خودکفا هستیم به توانی رسیده ایم که دو میلیون تن صادر گندم داشته ایم امسال ۴۳ درصد کاهش بارش نزولات آسمانی را داشتیم اما با این شرایط نیازی به وارد کردن گندم نداشتیم هیچ ، حتی مازاد گندم داشتیم .

وی با بیان اینکه امروز تورم مهار شده و تک رقمی شده است شجاعی در ادامه گفت: در طول هفته دولت شهرستان مهاباد شاهد افتتاح و کلنک زنی  ۷۳طرح  با اعتباری بالغ بر۹۷ میلیارد تومان اعتبار خواهد بود که می توان به مرکز غربالگری سرطان، اسفالت و گازرسانی به راههای روستایی، توسعه مراکز درمانی و بهداشتی شهری و روستایی از جمله  افتتاح کلینیک تخصصی جراحی با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد تومان که توسط بخش خصوصی ایجاده  شده است و راه اندازی سی تی اسکن فوق پیشرفته  دولتی در سطح شهرستان اشاره کرد.‌

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تزریق 300 میلیارد تومان بودجه به شهرستان مهاباد گفت: این افتخار را دارم به همشهریان عزیز مژده این را بدهم که ۷۳ میلیارد به تصفیه خانه مهاباد تزریق شده است که قابلیت تامین آب ۲۷۰ هزار نفر را داراست که به حمد الله امسال به بهره برداری خواهد رسید . در راه اسفالت معابر و خیابان های روستایی انقلاب کردیم ۷۰ هزار کیلومتر آسفالت داشتیم . ۱۵۰ هزار هکتار تجهیز به آبیاری قطره ای داشته ایم و حدود ۳۵۰۰هکتار را در دست کار داشته ایم .  در بخش خلیفان بهره برداری از پل مسجد و طرح های عمرانی خواهیم داشت.

در جریان سفر رییس جمهور به شهرستان مهاباد یک میلیارد و نیم بودجه اختصاص داده شد که حدود ۶۰۰ میلیون تومان تزریق شده است می توانیم به عنوان یک توان اقتصادی از قسمت گردشگری استفاده کرد از ۲۵ اسفند تا ۱۶ فروردین ‌۲۶۷ هزار گردشگر به شهر ستان سفر کره است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.