ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41235
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
اخلاق و ویژگی های شهدا در فیلم های سینمایی به نمایش گذاشته شود/ یکی از علل طلاق در خانواده های ایرانی دوری از سبک زندگی شهداست

اخلاق و ویژگی های شهدا در فیلم های سینمایی به نمایش گذاشته شود/ یکی از علل طلاق در خانواده های ایرانی دوری از سبک زندگی شهداست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دیارباران» حجت الاسلام ناصر رفیعی شامگاه پنچشنبه در سی اُمین سالگرد شهادت سردار شهید حجت الله خجسته، اظهار کرد: شهادت یک مقام و جایگاهی است که وقتی انسان نگاه می کند غبطه می خورد و غصه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دیارباران» حجت الاسلام ناصر رفیعی شامگاه پنچشنبه در سی اُمین سالگرد شهادت سردار شهید حجت الله خجسته، اظهار کرد: شهادت یک مقام و جایگاهی است که وقتی انسان نگاه می کند غبطه می خورد و غصه می خورد.

وی افزود: پیغمبر (ص) فرمود علی جان رزمنده وقتی تصمیم می گیرد جبهه برود همان لحظه برائت از جهنم را به او می دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: خداوند به خانواده شهید می گوید من جانشین شهیدم در خانه شما من قائم مقام شهید شما هستم.

رفیعی با بیان اینکه یک در از هشت درب بهشت مال شهداست، ادامه داد: تنها گروهی که خداوند با آنها مستقیم حرف می زند شهدا هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز در جامعه  ما نیاز داریم به پیاده کردن اخلاق شهدا، افزود: اخلاق و ویژگی های شهدا باید سوژه فیلم های سینمایی، تئاتر ها و فیلم های فجر شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بین اینکه امروز در جامعه باید نظام اخلاقی شهدا پیاده شود، گفت: خداوند در سوره مبارکه توبه 9 ویژگی شهدا را بیان کرده است.

وی افزود: چرا نباید تعهد نامه شهید سید مجتبی علمدار در کتاب های درسی ما بیاید یک تعهد نامه 3 ماده ای که هر ماده ای 3 بند دارد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: بالغ بر 300 هزار شهید داریم که تقریبا بلا استثنا مطلبی که در همه وصیت نامه های شهدا بر روی ان تاکید داشتند سفارش به ولایت فقیه و رهبری است.

وی افزود: از علت های طلاق خانواده های ما این است که ما از سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی شهدا دور شده ایم.

رفیعی بیان کرد: در زمان جنگ صدام شهر های ما را موشک باران می کرد و موشک می خورد وسط تهران اما موشک نداشتیم رفتند دست به دامن قذافی شدند هشت موشک به ایران داد با کارشناس های خودش بعد خودش هم رفت به صدام لو داد صدام به مردمش می گفت نگران نباشید ایران هشت موشک بیشتر ندارد اما شهید تهرانی مقدم ها رفتند کنار دست کارشناسان لیبیایی و امروز شهرک های موشکی ما جا ندارند این قدر موشک های با برد 2000 کیلومتر داریم.

وی در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی گفت: امروز دشمن در عرصه نظامی نمی تواند بر ما غلبه کند اما در عرصه فرهنگی غلبه می کند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اگر جوانی بر شهوتش غلبه کند با شهدا محشور می شود، گفت: اگر کسی  در اوج خشم خشمش را فرو کش کند با شهدا محشور می شود و اگر کسی باری از دوش مردم بردارد با شهدا محشور می شود.

رفیعی با بیان اینکه سه گروه حق شفاعت دارند انبیا، علما و شهدا، بیان کرد: اگر کسی حب اهل بیت (ع) داشته باشد و با حب اهل بیت از دنیا برود با شهدا محشور می شود.

وی در پایان مردم را به مرور سیره زندگی شهدا از جمله شهیدان طیب حاج رضایی، سید مجتبی علمدار، علم الهدی و شهید احمد وکیلی ناطق قمی ترغیب کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.