ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 41288
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
  • 478 بازدید
  • ارسال توسط :

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روزسامانه پیام کوتاه 30002323 * بعضی اصلاح‌طلبان و روزنامه‌های زنجیره‌ای تلاش کردند که شهید محسن حججی به عنوان سمبل عزت و غیرت و شجاعت بزرگ و مطرح نشود ولی خدا خواست این شهید سر بریده را سربلند کند و کرد.9630—0936* عجیب این است که روزنامه‌های زنجیره‌ای هم […]

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* بعضی اصلاح‌طلبان و روزنامه‌های زنجیره‌ای تلاش کردند که شهید محسن حججی به عنوان سمبل عزت و غیرت و شجاعت بزرگ و مطرح نشود ولی خدا خواست این شهید سر بریده را سربلند کند و کرد.
9630—0936
* عجیب این است که روزنامه‌های زنجیره‌ای هم تسهیلات و امکانات از بیت‌المال دریافت می‌کنند و هم علیه ارزش‌های نظام و مقدسات مطلب می‌نویسند! متأسفانه در اثر غفلت مسئولان جای خائن و خادم را عوض کرده‌اند و می‌کنند.
7345—0912
* دولتمردانی که بر سر کار آمده‌اند یاد گرفته‌اند که بگویند زندگی در تهران ارزان است فلذا تصمیم دارند فقط هزینه زندگی را بالا ببرند که کسی مهاجرت نکند!
3583—0917
* شخصیت شهید لاجوردی تاکنون آن‌گونه که باید به جوانان معرفی و شناسانده نشده است. چقدر خوب بود از خاطرات توابین در مورد شهید لاجوردی مطالبی منتشر می‌شد در شرایط موجود یاد این شهدای بزرگوار می‌تواند تأثیر مناسبی روی مخاطب داشته باشد.
7519—021
* ارتباط وزیران دولت با شهروندان اگر بی‌واسطه در زمانی مشخص صورت گیرد نتایج خوشایندی خواهد داشت. باید وزرای محترم دولت پیشگام در احترام به حقوق شهروندی باشند و از مشکلات مردم بدون واسطه مطلع شوند. امیدوارم این رویه در دولت به یک فرهنگ مدیریتی تبدیل شود.
2298—0919
* به آقای رئیس‌جمهور بفرمایید چطور برای برپایی مراسم پرهزینه تحلیف و دعوت از 130 کشور خارجی برای شرکت در این مراسم چند ساعته خزانه خالی نیست ولی نوبت به پرداخت حقوق مستمری‌بگیران یا پول گندم کشاورزان که می‌رسد خالی بودن خزانه را بهانه می‌کنند. اگر کاری انجام نمی‌دهند حداقل شعور ملت را دست‌کم نگیرند.
3156—0935
* 2 پسر و 3 دختر دارم و حقوق بازنشستگی تأمین اجتماعی، کفاف خرج یک نفر را هم نمی‌دهد. پسر بزرگم مهندس عمران به علت بیکاری فعلاً به جمع‌آوری زباله در شهر دیگری- که شناسائی نشوند- مشغول است. یک پسر و یک دختر دانشجو و دو تا دبیرستانی که برای ثبت نامشان دو میلیون و نیم درخواست شد ولی از کجا؟! به محل دریافت حقوق خود (بانک…) رفتم برای وام 2-3 میلیونی رئیس شعبه گفت نداریم!!! ولی بعد از من کسی آمد صد میلیونی می‌خواست به راحتی پاسخ مثبت گرفت؟!
8539—0917
* کسانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند چگونه باید صاحب مسکن شوند؟ وقتی به بهزیستی مراجعه کردم گفتند 10 تا 20 میلیون باید پرداخت کنید و 30 تا 40 میلیون هم وام با اقساط سیصد تا 500 هزار تومان باید پرداخت کنید؟! آیا چنین امکانی برای کسی که تحت پوشش بهزیستی یا کمیته امداد هست، وجود دارد؟! یعنی تا زنده‌ایم نباید امیدی به خانه‌دار شدن داشته باشیم؟! از دولت محترم درخواست می‌شود کمک کند تا ما نیز به آرزوی خود برسیم.
0585—0919
* برای مردم، دولت دهم، یازدهم و دوازدهم فرقی نمی‌کند آنچه برای مردم مهم است قدرت خرید می‌باشد. خداوکیلی بعد از دولت دهم فشار به مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه چندین برابر شده چرا مسئولان ما متوجه نیستند که بر ملت چه می‌گذرد.
قاسمی
* انتصاب فرزند 26 ساله آقای محمدعلی وکیلی نماینده مجلس به عنوان مدیرعامل یک شرکت نقض آشکار حقوق جوانانی است که با وجود تحصیلات عالی به شغل‌های کاذب روی آورده‌اند. شاید فراکسیون امید فقط متولی ایجاد امید برای آقازاده‌هایشان است ولی امیدآفرینی در جامعه در گرو ایجاد شغل برای افراد غیرشاغل آحاد مردم است.
کشمیری- پاکدشت
* در جنگ جهانی اول حدود 9 میلیون ایرانی کشته شدند و عاملین این جنایت هولناک چند سالی است که کشورمان را تحریم می‌کنند و با ادعاهای واهی اموال کشورمان را به یغما می‌برند! چرا آقای رئیس‌جمهور حقوقدان نسبت به این جنایت استعمارگران در دادگاه‌های بین‌المللی شکایت نمی‌کند.
محمدتقی بخشنده- رشت
* این نگرانی وجود دارد که نسل آینده انفعال و وادادگی مسئولان و دولتمردان فعلی ما که حاصل آن گستاخی هرچه بیشتر دشمنان و افزایش تحریم‌ها علیه ایران است به حساب ما مردم بگذارند در حالی که ملت بی‌تقصیر است.
2770—0912
* دو فوتبالیست خطاکاری که اقدام به بازی با رژیم اشغالگر قدس کرده‌اند برای اینکه بتوانند اشتباه فاحش خود را جبران کنند ضمن عذرخواهی باید پرچم اسرائیل را به آتش بکشند. این کمترین کاری است که به واسطه آن می‌توانند از شرمندگی در مقابل شهدا بیرون بیایند.
4129—0911
* پنج سال است چشم به راه فاز 8 مسکن مهر پردیس هستیم. 43 میلیون تومان با مشقت و سختی واریز کرده‌ایم ولی معلوم نیست کی از مستاجری خلاص خواهیم شد. برخی‌ها اظهار می‌دارند باید 7 میلیون دیگر واریز کنید؟! چرا این قدر تعلل؟!
فراهانی
* وارد شهریورماه شده‌ایم. با این حال حقوق مردادماه ما فرهنگیان بازنشسته شهرستان دامغان را پرداخت نکرده‌اند.
داود الهی
* از آبان ماه سال گذشته برای تحت پوشش بهزیستی درآمدن خود تشکیل پرونده داده‌ام. با این حال هنوز از مستمری ماهانه و سبد کالا و حتی کارت معلولیت خبری نیست. چرا؟
1607—0918
* برای عمل سزارین به بیمارستان […] واقع در تهران خیابان جمهوری اسلامی مراجعه کردیم اعلام شد که باید مبلغ یک و نیم میلیون تومان به حساب بیمارستان واریز نمایید تا عمل صورت گیرد و پس از جراحی ظرف یک ماه حدود یک میلیون و سیصدهزار تومان آن به شما برمی‌گردد. در تاریخ 96/1/30 از بیمارستان ترخیص و علی‌رغم داشتن بیمه تکمیلی… و بیمه …، همچنان پیگیر طلب خود هستیم که بیمارستان به بیمه … و بیمه مکمل به … ما را حواله می‌دهند و اخیراً نیز بیمه مکمل اظهار می‌دارد پرونده شما از بیمارستان تازه به دست ما رسیده و 5-6 ماه زمان می‌برد! علی‌رغم ادعای دولت الکترونیک 10 ماه زمان دریافت مبلغی است که قرار بوده ظرف یک ماه برگردانده شود؟! آن وقت ما توقع داریم دولت مدعی تدبیر ظرف 4 سال مشکل بیکاری، رکود و… را حل کند؟!
مرادی
نام بیمه‌ها در کیهان محفوظ است
* سه ماه از انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم سپری شده هنوز دولت 135 هزار تومان پول ما عوامل اجرایی انتخابات را پرداخت نکرده و معلوم نیست چه سرنوشتی پیدا کند.
4748—0937
* شهرداری کوچصفهان در استان گیلان در یک شب بارانی قبل از عید اول سال اقدام به قطع تمام درختان 50 ساله کاج پارک مطهری می‌کند و تا قبل از روشن شدن هوا تمام درختان بریده شده به خارج از شهر منتقل می‌شوند.
صادق‌پور

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.