ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41323
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۳:۵۱
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
شناسایی ۴۵۰۰ شهید آماد و پشتیبانی سپاه

شناسایی ۴۵۰۰ شهید آماد و پشتیبانی سپاه

سرهنگ ابراهیم میرزاحسینی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای آماد و پشتیبانی سپاه هر یک از استان‌های کشور یادواره‌هایی برگزار می‌کنند. وی افزود: استان آذربایجان‌شرقی روز پنجم مهرماه برای ۱۰۶ شهید آماد و پشتیبانی خود یادواره‌ای برگزار خواهد کرد. علاوه بر این،استان خراسان رضوی هم روز ۲۰ مهرماه مقام […]

سرهنگ ابراهیم میرزاحسینی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای آماد و پشتیبانی سپاه هر یک از استان‌های کشور یادواره‌هایی برگزار می‌کنند.

وی افزود: استان آذربایجان‌شرقی روز پنجم مهرماه برای ۱۰۶ شهید آماد و پشتیبانی خود یادواره‌ای برگزار خواهد کرد. علاوه بر این،استان خراسان رضوی هم روز ۲۰ مهرماه مقام ۴۸۸ شهید آماد و پشتیبانی را با برگزاری یادواره‌ای گرامی خواهد داشت.

میرزاحسینی خاطرنشان کرد: تاکنون 4500 شهید آماد و پشتیبانی سپاه در سراسر کشور  شناسایی شده‌اند و به منظور معرفی این شهدا نرم‌افزاری برای گوشی‌های تلفن همراه طراحی شده است. برای رده سنی کودکان نیز کتابی مصور به چاپ خواهد رسید که قرار است این کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس رونمایی شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.