ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 41353
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۰۷
  • 204 بازدید
  • ارسال توسط :
اسارت شهید حججی مانور عزت برای لرزاندن دل دنیا بود

اسارت شهید حججی مانور عزت برای لرزاندن دل دنیا بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر، امام جمعه میناب در خطبه‌های روز گذشته سوم شهریور ماه این شهرستان، عبادت، ایثار و فداکاری توامان با عمل را مورد تاکید قرارداد و گفت: فقر و ثروت در جامعه باید مدیریت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر، امام جمعه میناب در خطبه‌های روز گذشته سوم شهریور ماه این شهرستان، عبادت، ایثار و فداکاری توامان با عمل را مورد تاکید قرارداد و گفت: فقر و ثروت در جامعه باید مدیریت شود.

امام جمعه میناب با بیان اینکه دنیای اسلام از فقر رنج می برد و از ثروت و داشته هایش ضربه خورده است، افزود: نه فقر آسیب‌زا است نه ثروت اما تمامی این مشکلات از بی سوادی درمدینه فاضله نشات گرفته است.

وی بیان کرد: ژاپنی ها برای جلوگیری از فقر و کنترل ثروت خانه‌هایشان را کوچک و مدارس ها را بزرگ کردند اما بر خلاف این تصورها امروزه نه تنها مدراس ما بزرگ نشده اند بلکه قریب به ۱۲۰ مدرسه در میناب تخریبی و ۱۰۰مدرسه در وضعیت بحرانی قرار دارد.

حجت الاسلام معتمدی فر، شهید حججی را الگوی تکریم و احترام به پدر و مادر دانست و گفت: ما باید شهید حججی را  الگوی خود در تکریم و احترام به پدر و مادر قرار دهیم.

معتمدی‌فر افزود: شهید حججی برای به دست آوردن بصیرت و رسیدن به قرب الهی از مادیات و تعلقات دنیوی دل کند و این مسئله باعث شد تا بالاترین مقام و جایگاه ها برایش رقم بخورد.

خطیب جمعه میناب ابراز کرد: استکبار و داعش بداند که ایران پر از حججی‌ها است و این اسارت حججی مانوری عزت بود که دل دنیا را لرزاند.

خطیب جمعه شهرستان میناب ساده زیستی و پائین نشینی وزرا را متذکر شد و گفت: وزرا باید ساده زیست و با مردم باشند و از ریخت و پاش‌ها جلوگیری کنند.

امام جمعه میناب با بیان اینکه کار اقتصادی برای وزرا ممنوع است،گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با عریض و طویل کردن دستگاه‌های اداری امکان پذیر است.

معتمدی‌فر تصریح کرد: علیرغم اینکه در جامعه امروزی تمرکز زدایی بر روی کارخانه ها صورت گرفته چرا باید شهرستان میناب بعنوان دومین شهر هرمزگان از داشتن کارخانه رنج ببرد.

وی تاکید کرد: وزرا از آمدن به شهرستان میناب می‌ترسند که مبادا گرد فقر و محرومیت این مردم بر دامانشان بنشیند.

امام جمعه میناب یادآور شد: چرا شهرستان میناب به عنوان قطب تولید لیموترش دنیا امروز یک کارخانه برای اشتغالزایی جوانان ندارد، اگر مشکل از نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی است باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: هزاران نخل و درختان لیموترش این منطقه از بین رفت دریغ از اینکه وزیر جهاد کشاورزی به این شهرستان بیاید و مشکلات مردم میناب حل کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.