ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41382
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۱۳
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
رای دادگاه هلند در مورد اظهارات یک زن در رابطه با اسرائیل

رای دادگاه هلند در مورد اظهارات یک زن در رابطه با اسرائیل

دادگاه لاهه هلند رای به نفع یک زن مراکشی الاصل صادر کرد که داعش را «بازی صهیونیسم» خوانده بود.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از آناتولی، دادگاه لاهه هلند به نفع زنی حکم صادر کرده که 3 سال پیش در یکی از شبکه های اجتماعی، داعش را «بازی صهیونیسم برای مخدوش […]

رای دادگاه هلند در مورد اظهارات یک زن در رابطه با اسرائیلدادگاه لاهه هلند رای به نفع یک زن مراکشی الاصل صادر کرد که داعش را «بازی صهیونیسم» خوانده بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از آناتولی، دادگاه لاهه هلند به نفع زنی حکم صادر کرده که 3 سال پیش در یکی از شبکه های اجتماعی، داعش را «بازی صهیونیسم برای مخدوش کردن چهره اسلام» عنوان کرده بود.
این زن که اصلیت مراکشی دارد به دلیل اینکه در شبکه اجتماعی خود نوشته بود “داعش بازی صهیونیسم برای مخدوش کردن چهره اسلام است” از کار خود در وزارت دادگستری هلند اخراج شده بود.
دادگاه لاهه ضمن حکم به پرداخت هزینه دادگاه از سوی وزارت دادگستری هلند، اظهارات یاسمینا حائفی را شامل آزادی بیان عنوان کرده است.
در رای دادگاه لاهه با اشاره به تبلیغات منفی علیه یاسمینا از سوی سیاستمداران و رسانه‌های هلند، دریافت غرامت مادی و معنوی در صورت درخواست یاسمینا حائفی را ممکن دانسته شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.