ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 41384
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۱۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
کنگره ملی شعر شهدای مدافع حرم ویژه شهید حججی در نجف‌آباد برگزار می‌شود

کنگره ملی شعر شهدای مدافع حرم ویژه شهید حججی در نجف‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهاناقبال صالحی اظهار داشت: کنگره ملی شعر شهدای مدافع حرم با محوریت ویژه شهید “محسن حججی” 8 شهریورماه در نجف‌آباد برگزار می‌شود. وی افزود: فراخوان این کنگره ادبی از یک هفته قبل از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام شده بود که 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که […]

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهاناقبال صالحی اظهار داشت: کنگره ملی شعر شهدای مدافع حرم با محوریت ویژه شهید “محسن حججی” 8 شهریورماه در نجف‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان این کنگره ادبی از یک هفته قبل از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام شده بود که 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که آیین برگزاری این اختتامیه از ساعت 8 و نیم صبح در سالن همایش‌های شهروند شهرستان نجف‌آباد برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نجف‌آباد با اشاره به حضور شاعران ملی و بین‌المللی در این کنگره بیان کرد: حمید برقه‌ای، علیرضا غزه، و مهدی جهان‌دار از شاعران برجسته ملی و محمد کاظم کاظمی از شاعران برجسته افغانستان در این کنگره حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در کنگره ملی شعر شهدای مدافع حرم پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت می‌شود، گفت: حجت‌الاسلام ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز سخنران ویژه این برنامه هستند.

صالحی اضافه کرد: کنگره ملی شعر شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهید “محسن حججی” و دیگر خانواده‌های شهدای مدافع حرم شهرستان نجف‌آباد و فرماندهان ارشد نظامی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کنگره با همکاری اداره ارشاد شهرستان، لشگر 8 نجف‌اشرف و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری نجف‌آباد برگزار می‌شود، گفت: در حاشیه این کنگره خوشنویسی زنده توسط انجمن خوشنویسان شهرستان نجف‌آباد با موضوع شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.