ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 41386
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۱۸
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛غلامرضاحسن پور،رئیس سازمان بسیج اصناف کشور،پنجشنبه شب در همایش روز قشر بسیج اصناف که در سالن همایش‌های مجتمع اداری اصناف قم برگزار شد، با بیان اینکه نزدیک به سه میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد، اظهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛غلامرضاحسن پور،رئیس سازمان بسیج اصناف کشور،پنجشنبه شب در همایش روز قشر بسیج اصناف که در سالن همایش‌های مجتمع اداری اصناف قم برگزار شد، با بیان اینکه نزدیک به سه میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: در مجموع 22 میلیون نفر با مجموعه اصناف در ارتباط هستند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت:با تاکید بر اینکه بسیجیان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند،برجام هیچ مشکلی را از کشور رفع نمی‌کند چرا که آمریکا به صورت مستمر به دنبال فشار بر اقتصاد است.

وی افزود:با تاکید بر اینکه بسیجیان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، برجام هیچ مشکلی را از کشور رفع نمی‌کند چرا که آمریکا به صورت مستمر به دنبال فشار بر اقتصاد است به همین علت باید با هماهنگی مطلوب بتوانیم در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی گام برداریم.

وی عنوان کرد:با اشاره به اینکه خون شهید همانند شهید حججی اسلام را زنده نگه داشته است، اکنون نیز جهاد همچنان ادامه دارد و مسیر ایثار و شهادت باز است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور تصریح کرد:ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید عطایی،این شهید فرمانده پایگاه مقاومت اتحادیه تاسیسات در مشهد مقدس بود که زندگی و خانواده خود را رها و برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم سوریه شد، او را به عنوان جانشین تیپ فاطمیون انتخاب کردند و در نتیجه او به توفیق شهادت دست یافت.

حسن‌پورمطرح کرد: با بیان اینکه انقلاب را همچنان پا برهنگان نگه‌ داشته‌اند، امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت بسیج حرکت‌های تاثیرگذاری را در سطح کشور رقم بزنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.