ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41421
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۱
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
اقدامات برای برگزاری کنگره شهدا در استان البرز در حال بررسی است

اقدامات برای برگزاری کنگره شهدا در استان البرز در حال بررسی است

سرهنگ علی‌محمد دانشیار در کفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان البرز از 2 سال گذشته تشکیل شده است، اظهار داشت: اگر هدف از این کنگره اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است باید اثر آن در جامعه مشخص شود و باید برای همه اقشار جامعه برنامه داشت. مسئول اجرایی […]

سرهنگ علی‌محمد دانشیار در کفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان البرز از 2 سال گذشته تشکیل شده است، اظهار داشت: اگر هدف از این کنگره اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است باید اثر آن در جامعه مشخص شود و باید برای همه اقشار جامعه برنامه داشت.

مسئول اجرایی ستاد کنگره شهدای استان البرز با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب توصیه زیادی بر برگزاری کنگره شهدا دارند ادامه داد: مقدمات اجرای برگزاری کنگره شهدا به رهبر انقلاب گزارش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهر کرج 3 شورای برنامه‌ریزی ستاد کنگره وجود دارد اضافه کرد: هر ستاد یادواره 13 کمیته دارد و برای فرهنگ‌نامه شهدا در سطح شهر کرج برای هر 72 شهید یک کتاب تهیه می‌شود.

دانشیار اضافه کرد: برای هر شهید شاخص محوری که حدود 57 شهید در استان هستند باید یک جلد کتاب یا برای هر چند شهید یک کتاب تالیف شود.

این مسئول با اشاره به طرح موضوع زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان البرز اظهار داشت: با بررسی وضعیت و فراهم شدن مقدمات و الزامات، مقرر شد تاریخ برگزاری کنگره به زمان دیگری موکول شود.

دانشیار با بیان اینکه زمان دیگر منوط به نظر رئیس شورای سیاست‌گذاری و اعضا آن است تا زمان را تعیین کنند افزود: تمام دستگاه‌ها الزام دارند تا با کنگره شهدا برای برگزاری آن همکاری کنند و در این صورت کنگره شهدا ملی استان البرز امکان برگزاری در استان را دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اقدامات برای برگزاری کنگره در حال بررسی است که چند درصد از دستگاه‌ها همکاری مورد نیاز را انجام داده‌اند و این روند ماه‌ به ماه بررسی می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.