ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 41448
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۴۲
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
بسیجی‌وار در اقتصاد مقاومتی قدم برداریم/تفکربسیجی ضروری است

بسیجی‌وار در اقتصاد مقاومتی قدم برداریم/تفکربسیجی ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما، پیش از ظهر امروز شنبه در نشست بسیج اتاق اصناف که در محل اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به سالروز شهادت شهید مهدی عراقی و روز بسیج اصناف، گفت: در سابق دولت و دولتی ها کاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما، پیش از ظهر امروز شنبه در نشست بسیج اتاق اصناف که در محل اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به سالروز شهادت شهید مهدی عراقی و روز بسیج اصناف، گفت: در سابق دولت و دولتی ها کاری با امور دینی و مذهبی مردم نداشتند و بازاریان و کسبه متولی انجام مراسمات و اعیاد مختلف بودند.

وی کسبه و بازار را حامیان پشتیبان امام(ره) و روحانیت دانست و افزود: در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس نیروهای کسبه و بازار بسیجی وار در پیروزی ها نقش اساسی داشتند.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یکی از ابتکارات امام خمینی(ره) را تشکیل بسیج عنوان کرد و ادامه داد: بسیج ریشه در زمان رسول خدا دارد و بحث تازه ای نیست لیکن امروز فقط سر و سامان گرفته است.

وی انجام انتخابات را در کشور ایجاد روحیه در ملت توسط امام(ره) دانست و تصریح کرد: مسئله بسیج وارد کردن همه مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است و امروز می بینیم مردم هیچ کجای دنیا همانند ایران در رقم زدن مقدرات خود نقش ندارند.

امروز دشمنان قدر  در مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارند

آیت الله علما خاطر نشان کرد: حفظ روحیه بسیجی در پیروزی انقلاب بسیار موثر است کما اینکه امروز می بینیم دشمنان قدر هم در مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارند.

وی به شهادت شهید محسن حججی اشاره کرد و بیان داشت: این شهید بزرگوار با روحیه بسیجی که داشت در کشور و بلکه جهان اسلام انقلابی ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه ابراز داشت: اگر می خواهیم کشوررا نجات دهیم باید در اقتصاد مقاومتی هم بسیجی وار قدم بگذاریم که بازاریان و کسبه در این موضوع می توانند سهم مهمی داشته باشند.

وی با اشاره به استعدادهای نهفته ای که در این استان و شهرستانهای آن وجود دارد، گفت: باید این استعدادها را شکوفا کنیم، امروز مشاهده می کنیم که کشورهای خارج پسته و زعفران را از ایران خریداری می کنند و در بسته بندی های شکیل به چند برابر قیمت در فروشگاههای بین المللی عرضه می کنند.

صنایع دستی استان کرمانشاه باید در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد

آیت الله علما  افزود: امروز صنایع دستی استان باید در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد و ما می توانیم با سرمایه کم  کارهای عظیمی انجام دهیم.

وی ادامه داد: علمای اقتصادی راه نجات را در متکی بودن به خود دانست و باید تلاش کنیم در هر صنفی که هستیم تلاش مضاعف داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: امروز فن آوری هسته ای، موشکهای ساخت وطن و … همه از تلاش بسیجیان و جوانان دانشگاهی کشور است که با توکل به خدا و توسل به ائمه به موفقیت دست یافتند.

هنر و استعداد جوانان استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گرفته شود

امام جمعه کرمانشاه خواستار احیا هنر و استعداد جوانان استان برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی شد و بیان داشت: سرمایه های زیادی در استان داریم از جمله غار قوری قلعه، طاق بستان و … که اگر درست مدیریت شود می تواند بهترین گزینه برای جذب گردشگر و توریست باشد.

وی تاکید و یادآوری کرد: حضور بسیج، سپاه، ارتش و جوانان رعبی در دل دشمن ایجاد کرده است و همین سیاست را امروزه در سوریه و عراق پیش گرفته‌اند.

آیت‌الله علما تصریح کرد: امروز نیروهای حکومتی عراق مخالف حضور حشد الشعبی در عراق هستند که همان بسیج مردمی است.

وی نیاز به تفکر بسیجی را از ضروریات دانست و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری ایران ام القرا است و باید آنرا حفظ کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.