ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41465
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۱۵
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از درهای صحن حضرت زهرا(س)/ ارسال 511 چارچوب و 848 باب در و پنجره به نجف تاکنون

رونمایی از درهای صحن حضرت زهرا(س)/ ارسال 511 چارچوب و 848 باب در و پنجره به نجف تاکنون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، محمدجواد طبسی گفت: این در‌ها مربوط به داخل صحن شبستان حضرت زهرا(س) در حرم امیرالمومنین علی(ع) است. سرپرست شرکت صنایع چوب آستان قدس رضوی ادامه داد: در محموله ششم، تعداد 160 عدد چارچوب و 128 باب در نفیس منقوش به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، محمدجواد طبسی گفت: این در‌ها مربوط به داخل صحن شبستان حضرت زهرا(س) در حرم امیرالمومنین علی(ع) است.

سرپرست شرکت صنایع چوب آستان قدس رضوی ادامه داد: در محموله ششم، تعداد 160 عدد چارچوب و 128 باب در نفیس منقوش به هنر گره چینی و آلات چینی از جنس چوب ساج و راش ارسال خواهد شد که مجموع چارچوب‌های ارسالی با احتساب این محموله 511 عدد و تعداد در و پنجره‌ها 848 باب می‌باشد.

وی درباره جنس چوب‌های به کار رفته در این محموله افزود: از چوب ساج برای درهایی که مابین محیط بیرون و داخل است، استفاده شده که از بهترین چوب‌های موجود و مقاوم به آفات و حشرات و دارای مقاومت تنشی مکانیکی و خمشی می‌باشد.

طبسی ادامه داد: تغییر دمای شهر نجف طی روز، حدود 20 درجه سانتی گراد و طی سال 50 درجه سانتی‌گراد است و چوب ساج به دلیل مقاومت بالا نسبت به رطوبت و تغییرات جوی محیطی، جزء بهترین انتخاب‌ها در این زمینه بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.