ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41469
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۱۸
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
تونس ۳ داعشی خطرناک را از ترکیه تحویل گرفت

تونس ۳ داعشی خطرناک را از ترکیه تحویل گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سفیان السلیطی» سخنگوی دادگاه بدوی و دایره قضایی مبارزه با تروریسم در تونس گفت که مراجع تونسی اخیرا 3 تروریست داعشی واقعا خطرناک را از مسئولان ترکیه تحویل گرفته و آنها را به زندان انتقال دادند. به گفته السلیطی، این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سفیان السلیطی» سخنگوی دادگاه بدوی و دایره قضایی مبارزه با تروریسم در تونس گفت که مراجع تونسی اخیرا 3 تروریست داعشی واقعا خطرناک را از مسئولان ترکیه تحویل گرفته و آنها را به زندان انتقال دادند.

به گفته السلیطی، این افراد از جمله تروریست‌های فعال و خطرناک داعش بوده و بنابر اعترافات خود آنها پس از بیعت با داعش به این گروه تروریستی در سوریه پیوسته‌اند.

طبق گزارش شبکه روسیا‌الیوم، السلیطی اظهار داشت که این سه نفر آموزش‌های نظامی دریافت کرده و در تعدادی از عملیات‌های رزمی داعش و گروه القاعده در سوریه مشارکت داشته‌اند.

این مسئول تونسی همچنین تصریح کرد که نیروهای وابسته به گروه موسوم به «الجیش الحر» در سوریه، این سه نفر را بازداشت و آنها را تبعید کرده‌اند.

السلیطی افزود که این عناصر تروریست اطلاعات مهمی را در خصوص راه‌های انتقال به کانون‌های تنش و نحوه دریافت آموزش‌های نظامی در اردوگاه‌های ارائه کرده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.