ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 41481
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۳۴
  • 136 بازدید
  • ارسال توسط :
طرح درمانی رایگان «شهید محسن حججی» در پارک شریعتی خرم‌آباد +تصاویر

طرح درمانی رایگان «شهید محسن حججی» در پارک شریعتی خرم‌آباد +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی با همکاری بسیج حوزه مقاومت کربلا،بسیج جامعه پزشکان و تعدادی از دستگاه های اجرایی استان طرح درمانی رایگان شهید حججی در پارک شریعتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی با همکاری بسیج حوزه مقاومت کربلا،بسیج جامعه پزشکان و تعدادی از دستگاه های اجرایی استان طرح درمانی رایگان شهید حججی در پارک شریعتی خرم‌آباد در حال برگزاری است.

 

در این طرح با برپایی چادرهای اسکان موقت، باهدف رفاه درمانی خدماتی مثل ویزیت پزشکی، خونگیری، تزریقات و پانسمان، آتشنشانی، هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ به صورت رایگان ارائه می شود.

 

سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان و سپاه ناحیه خرم آباد به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم طرح درمانی شهید محسن حججی از یکم  شهریور ماه سال جاری و به مدت یک هفته بصورت رایگان درپارک شریعتی خرم‌آباد در حال برگزاری است.

 

وی افزود: در این طرح خدمات درمانی، بهداشتی و دندانپزشکی به مسافران تابستانی و عموم مردم شهرستان خرم‌آباد به صورت رایگان ارائه شود.

 

ملک آرا تصریح کرد: این طرح از یکم شهریور تا هفتم شهریور ماه از ساعت 18 عصر تا22 شب با حضورپزشک، پرستار، مشاور، روانشناس، کارشناس آزمایشگاه و کارشناس بهداشت  بصورت رایگان  برپا می شود و امیدواریم با انجام این اقدامات، رفاه درمانی عموم مراجعه کنندگان را فراهم آوریم.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان، سپاه ناحیه خرم آباد، موسسه تامین درمان بسیجیان استان، جمعیت هلال احمر استان و دیگر  ادارات مرتبط در این طرح همکاری داشته اند.

 











برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.