ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41489
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۴۵
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
اقتدار امروز ایران را مدیون خون شهدا هستیم

اقتدار امروز ایران را مدیون خون شهدا هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، یادواره شهدای اصناف و روز قشر بسیج اصناف با حضور سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس، مسئولین استانی و خانواده معظم و معزز شهدای استان کردستان در سنندج برگزار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، یادواره شهدای اصناف و روز قشر بسیج اصناف با حضور سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس، مسئولین استانی و خانواده معظم و معزز شهدای استان کردستان در سنندج برگزار شد.

 

سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس علی الخصوص شهدای اصناف و بازار کردستان گفت: امروز در وضعیت فوق العادی از نظر رویارویی با استکبار جهانی قرار داریم؛ در تاریخ بی نظیر است که یک ملت نزدیک به 40 سال از تمام آرمان های خود در برابر دشمنان دفاع کنند و به اندازه سر سوزنی از آرمان های خود عقب ننشینند.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در موضع قدرت قرار دارد و در هر زمینه ای که با کشورهای دیگر ارتباط و مذاکره برقرار می کند، از موضع قدرت می باشد و ما این اقتدار را مدیوه خون شهیدان هستیم.

 

سردار رجبی با اشاره به جایگاه والای شهدای هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: اگر امروز وجبی از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمنان نیست، به خاطر مقاومت و ایستادگی شهیدان و ایثارگران است و اگر شهیدان جانشان را در این راه تقدیم نمی کردند قطعاً اقتدار امروز نصیب ایران اسلامی نمی شد.

 

وی با اشاره به مشکل بیکاری جوانان گفت: مهم ترین مشکل امروز بیکاری جوانان تحصیل کرده می باشد و این به خاطر خباثت دشمنان انقلاب است که ما امروز به اندازه متقاضیان نمی توانیم شغل ایجاد کنیم. امروز حجم بیکاران در جامعه زیاد است و ریشه کن کردن این معظل نیاز به همکاری و تعاون همگانی دارد.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به حضور و فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ریشه کن کردن بیکاری در مناطق روستایی گفت: امروز قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس با مشاوره و همکاری در روستاها و مناطق محروم توانسته مقدار زیادی از مشکل بیکاری جوانان روستاها را مرتفع نماید و امیدورایم در آینده ای نه چندان دور به اهداف والای این قرارگاه دست پیدا کنیم.

 

سردار رجبی با اشاره به وجود 1750 روستای آباد در استان اظهار داشت: راه اندازی صندوق پس انداز و قرض الحسنه در روستاها، آن هم با کمک و مشارکت مردم و اهالی روستا، تا حدود زیادی می تواند مشکل بیکاری، اشتغال و نیاز به وام مردم روستاییان را برطرف نماید.

 

وی حضور و فعالیت بازاریان و اصناف کردستان را یکی از برنامه های اقتصادی خوب استان ارزیابی کرد و گفت: برخورد خوب و محترمانه بازاریان کردستان با ارباب رجوع، برگرفته از فرهنگ اصیل و ناب مردم منطقه می باشد و این به نوبه خود می تواند تبلیغ مؤثری در راستای جذب مشتری و سرمایه در سطح استان باشد.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به وضعیت اقتصادی کردستان ابراز داشت: افرادی باید در کردستان عهده دار مسئولیت باشند که به صورت شبانه روزی فعالیت نمایند تا بتوانیم کمبودها و کاستی های سطح استان را برطرف نماییم. و دلیل این کمبودها و کاستی ها در استان، حضور و شرارت گروهک های ضد انقلاب و اشرار مسلح از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام جنگ تحمیلی و روزهای بعد از آن می باشد.

 

سردار رجبی گفت: امروز در یک وضعیت دفاعی و هجومی در برابر توطئه های امنیتی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی در برابر استکبار جهانی هستیم و عمده تلاش دشمن این است که ما را از لحاظ اقتصادی مورد هجمه قرار دهد و ما باید از لحاظ اقتصاد مقاومتی، خودمان را تقویت کنیم تا بتوانیم در برابر هجمه دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم.

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.