ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 41496
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۴۵
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
اصناف و بازاریان سیستان و بلوچستان باید ادامه دهنده راه 37 شهید اصناف استان باشند

اصناف و بازاریان سیستان و بلوچستان باید ادامه دهنده راه 37 شهید اصناف استان باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرهنگ محمد ناظری پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای اصناف استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بازاریان در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن مانع مهمی برای ورود نمادهای غربی به کشور هستند. جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرهنگ محمد ناظری پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای اصناف استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بازاریان در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن مانع مهمی برای ورود نمادهای غربی به کشور هستند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تاکنون 11 هزار شهید از قشر اصناف و بازاریان جان خود را فدای انقلاب کرده‌اند که از این تعداد 37 شهید از استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی گفت: شهدا با خدای خود عهد و پیمان بستند و با انتخاب راه درست رسالت خود را ایفا کرده‌اند و امرورز اصناف و بازاریان با تجدید میثاق با شهدای قشر اصناف راه آنها را ادامه خواهند داد و در راستای تقویت بسیج و ترویج و گسترش این فرهنگ گام بر می‌دارند.

ناظری شهادت را عامل حیات دین دانست و بیان کرد: اگر بخواهیم دین بماند نیاز به پشتیبانی دارد و این مهم نقش‌آفرین احکام الهی است که اگر بخواهیم سعادت و هدایت بشر را تضمین کنیم باید ادامه دهنده راه و اهداف شهدا باشیم.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که داشتن اعتقاد راسخ به شهید و شهادت در تفکر جوانان و آینده‌سازان انقلاب اسلامی بسیار مهم، حیاتی، مقدس و اثرگذار است، تصریح کرد: نباید فراموش کرد که ما در دفاع مقدس تعداد بسیاری شهید تقدیم انقلاب کردیم چرا که این شهدا معلول عینیت‌بخشی ایثار پدران، مادران و ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: شهدا مشعل‌داران پیروزی و آزادی انقلاب اسلامی هستند و امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا طلایه‌دار اسلام ناب محمدی(ص) است اگر امروز ما استقلال داریم و وابسته شرق و غرب نیستیم و همچنین ایستادگی در جبهه مبارزه با استکبار جهانی و پیروزی در جبهه مقاومت همه برگرفته از روحیه شهادت‌طلبی و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در کشور است.

ناظری افزود: برگزاری یادواره شهدا جان‌های تشنه ما را سیراب می‌کند و اینگونه برنامه‌ها بیعت مجدد با رهبر و آرمان‌های امام خمینی(ره) است و همه ما باید تلاش کنیم با برگزاری این یادواره‌ها استمرار دهنده راه و حرکت شهدا باشیم.

وی اظهار داشت: شهید حججی‌ها با غیرت، مردانگی و نگاه پرصلابت و استوار به وظیفه خود در قبال خون پاک شهدا عمل کردند و امروز وظیفه ماست تا با رصد درست و به موقع تهدیدات دشمنان رسالت خود را ایفا کنیم. امروز ما در جبهه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در وضعیت خوبی نیستیم و بازاریان و اصناف با توجه به جایگاهی که دارند می‌توانند برخی از تهدیدات این حوزه‌ها را از بین ببرند و در برابر جبهه فرهنگ بی‌تفاوت نباشند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ملت ایران با داشتن مولفه‌هایی چون رهبر معظم انقلاب، شهدا و روحیه بسیجی و ولایت‌مداری همیشه در برابر تهدیدات دشمن پیروز سربلند خواهند بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.