ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41502
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۴۸
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
کشف سلاح 240 هزار دلاری ساخت آمریکا از داعشی‌ها در تلعفر + فیلم

کشف سلاح 240 هزار دلاری ساخت آمریکا از داعشی‌ها در تلعفر + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای ارتش عراق در جریان عملیات آزادسازی تلعفر از دست تروریست‌های تکفیری داعش یک سلاح فوق پیشرفته ساخت آمریکا از عناصر این گروه کشف کردند. این سلاح که FGM-148 Javelin نام دارد نوعی موشک هدایت شونده ضدتانک قابل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای ارتش عراق در جریان عملیات آزادسازی تلعفر از دست تروریست‌های تکفیری داعش یک سلاح فوق پیشرفته ساخت آمریکا از عناصر این گروه کشف کردند.

این سلاح که FGM-148 Javelin نام دارد نوعی موشک هدایت شونده ضدتانک قابل حمل و شلیک توسط نفر پیاده است. جاولین (به معنی زوبین) اولین موشک ضد زره قابل حمل توسط نفر پیاده با قابلیت شلیک است که توسط ارتش آمریکا مورد استفاده قرار گرفته‌ است.

جاولین قبل از شلیک به روی هدف قفل می‌کند و دارای سامانه هدف یابی خودکار است.

نکته متمایز کننده این موشک از سایر موشک‌های ضدزره هدایت‌شونده بهره گیری از فناوری پردازش تصویر طیف نوری فرو سرخ جهت رهگیری هدف است. به طوری که این موشک قادر است پس از جدا شدن از پرتاب‌کننده تمام عملیات رهگیری هدف را به صورت خودکار و به طور مستقل انجام دهد.

لازم به ذکر است ایالات متحده با راه اندازی ائتلاف ضد داعش ادعای نابودی این گروه ترویستی را داشته است اما کشف سلاح‌های ساخت آمریکا از عناصر این گروهک تکفیری دروغ‌های این کشور در نابودی داعشی‌ها را آشکارتر از گذشته کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.