ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 41544
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
سالن ورزشی شهیدین قاسمی به راحتی در اختیار کنسرت اما به سختی برای ورزش

سالن ورزشی شهیدین قاسمی به راحتی در اختیار کنسرت اما به سختی برای ورزش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل محمدزاده مسئول هماهنگی مسابقات فوتسال و مسئول هیئت قرآنی صادق آل محمد (ص) در گفتگو با خاورستان، گفت: سه سال متوالی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقات ورزشی بین مساجد سطح شهر بیرجند را برگزار می کنیم. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل محمدزاده مسئول هماهنگی مسابقات فوتسال و مسئول هیئت قرآنی صادق آل محمد (ص) در گفتگو با خاورستان، گفت: سه سال متوالی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقات ورزشی بین مساجد سطح شهر بیرجند را برگزار می کنیم.

وی افزود: امسال نیز قصد برگزاری این مسابقات را داریم اما در اجاره ی سالن با مشکل مواجه شده ایم.   مسئول هماهنگی مسابقات فوتسال اظهار کرد: جهت اجاره ی سالن به سالن ورزشی شهیدین قاسمی که درحال حاضر، هیئت هندبال این سالن را دارد، مراجعه کردیم.   محمدزاده گفت: مسئول هیئت هندبال، مبلغ اجاره‌ی سالن شهیدین قاسمی را برای یک هفته، مبلغ 3 میلیون تومان تعیین کرد.   وی تصریح کرد: ساعاتی که می خواهیم برای مسابقات فوتسال دفاع مقدس، سالن را اجاره کنیم در ساعت های 1 تا 6 بعدازظهر است که در این ساعت، کمتر کسی خواستار اجاره ی سالن است.   مسئول هماهنگی مسابقات گفت: مبلغی که برای اجاره ی سالن شهیدین قاسمی گفته اند، زیاد و تعجب برانگیز است و حتی با مبلغ هر سانس 40 هزار تومان نیز، به یک میلیون تومان در هفته نمی رسد؛ به طوریکه وقتی این مبلغ را به آقای عابدی معاون اداره ورزش و جوانان اعلام کردیم، او نیز بسیار تعجب کرد و گفت این مبلغ زیاد است.   محمدزاده اظهار کرد: برای اجاره ی سالن به سالن های ورزشی ادارات دیگر مانند آموزش و پرورش نیز مراجعه کردیم اما برخورد خوبی نداشتند.   وی خاطرنشان کرد: سال گذشته مسابقات را در سالن اداره کار برگزار کردیم اما امسال، اداره کار اعلام کرد خودمان مسابقات داریم و این در حالی است که مسئول اداره کار زمان دقیق برگزاری مسابقات این اداره را بیان نکرد.   وی تصریح کرد: مسابقات دفاع مقدس در سال گذشته با استقبال خوبی برگزار شد و امسال نیز قطعا استقبال زیادی خواهد داشت.   مسئول هماهنگی مسابقات با بیان این که بیشتر سالن های مناسب در اختیار ادارات دولتی استگفت: زمانی که لازم است ادارات دولتی از جوانان و ورزش حمایت کنند، این کار را نمی کنند و برخورد خوبی ندارند.   محمدزاده تصریح کرد: نشاط و شادابی جوانان با ورزش به خوبی ایجاد می شود اما شاهد بی‌مهری ادارات دولتی به ورزش به عنوان یکی از عوامل مهم ایجادکننده‌ی نشاط و شادابی جوانان هستیم.   وی افزود: سالنی که مختص ورزش و دارای کف‌پوش است را به راحتی در اختیار برگزاری کنسرت می‌گذارند اما به ورزش، نمی دهند یا شرایط سختی را می گذارند.   مسئول هماهنگی مسابقات گفت: از مسئولان ادارات دولتی به خصوص مسئولان ورزشی می خواهیم ورزش را به عنوان عوامل سلامتی و شادابی جوانان مورد حمایت قرار دهند و به خواسته‌ی حداقلی ما که دراختیار قراردادن سالن است، جامه عمل بپوشانند.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.