ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 41546
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئولین، مسئولیت را به عنوان یک فرصت خدمت‌رسانی بدانند

مسئولین، مسئولیت را به عنوان یک فرصت خدمت‌رسانی بدانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، حجت الاسلام رجبعلی قربانی صبح امروز در دیدار جمعی از مسئولین شهرستان رشتخوار در سومین روز از هفته دولت ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان باهنر و رجایی، در رابطه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، حجت الاسلام رجبعلی قربانی صبح امروز در دیدار جمعی از مسئولین شهرستان رشتخوار در سومین روز از هفته دولت ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان باهنر و رجایی، در رابطه با داشتن مسئولیت در کشور گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران قبول مسئولیت در واقع یک فرصت است، نه یک غنیمت، در مکتب اسلام مسئولیت و پست و مقام جز خدمت چیزی دیگر به حساب نمی‌آید.

 

وی با تاکید بر الگوپذیری هر چه بیشتر مسئولین در کشور از شیوه و زندگی شهیدان گرانقدر باهنر و رجایی در ادامه با اشاره به اینکه اسلام خدمت به مردم را ارزش می‌داند، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه و الگو با خدمتگذاری صادقانه الگوهای بسیار مناسبی برای استفاده مسئولین در کشور هستند.

حجت الاسلام قربانی در ادامه با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در رابطه با مردمی بودن مسئولین گفت: مسئولیت در اسلام خدمت کردن به مردم است، باید مسئولین مثل مردم زندگی کنند، در میان مردم حضور داشته باشند و مسئولیت را به عنوان یک فرصت خدمت‌رسانی بدانند.

امام جمعه فتح آباد رشتخوار با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر برای مسئولیت خود کیسه ندوخته بودند و تنها به دنبال خدمت خالصانه به مردم بودند، یادآور شد: استفاده از امتیازات مسئولیت، گرفتن حقوق‌های نجومی و دیگر سوء استفاده‌ها از جایگاه مسئولیت تنها باعث دلسردی مردم می‌شود، مسئولین جایگاه خود را به عنوان طعمه ندانند و از فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف رئیس جمهور و دستگاهای اجرایی در کشور تسهیل زندگی مردم است، اذعان داشت: مسئولین نظام، انقلابی باشند و مواضع انقلابی بگیرند، شهادت شهید حججی‌ها مسئولیت ما را بیشتر می‌کند.
 

وی نفوذ دشمن در ارکان قدرت را جزء برنامه‌های امروز دشمن مطرح کرد و تصریح داشت: مسئولین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بیشتر مراقب باشند، دشمن قصد نفوذ به مسائل سیاسی، نظامی و امنیتی کشور را دارد که این موضوع بسیار خطرناک است.

وی در پایان با درخواست از مسئولین در جهت رسیدگی بیشتر به وضعیت و معزل بیکاری حاکم بر این شهرستان، گفت: بسیاری از معضلات همانند طلاق، سرقت و غیره وابسته به اشتغال و بحث بیکاری است، مسئولین در جهت اشتغال جوانان منطقه بیش از پیش تلاش کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.