ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41573
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
  • 341 بازدید
  • ارسال توسط :
شهیدان لاجوردی و عراقی نمادهای رشادت ملت انقلابی ایران هستند

شهیدان لاجوردی و عراقی نمادهای رشادت ملت انقلابی ایران هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز بسیج اصناف که  در محل اتاق بازرگانی آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: اصناف همانند دیگر اقشار جامعه ایران اسلامی در جبهه اقتصادی نظام و انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز بسیج اصناف که  در محل اتاق بازرگانی آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: اصناف همانند دیگر اقشار جامعه ایران اسلامی در جبهه اقتصادی نظام و انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: همگان مدیون شهدا هستیم که قبل از پیروزی انقلاب در نهضت امام خمینی (ره) نقش بی‌بدیلی بازی کردند و در به ثمر رسیدن انقلاب از بازار شروع شد و در نهایت به جامعه منتقل شد و بازار و اصناف در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و تداوم آن‌ها در صف نخست قرار دارند.

خرم خاطرنشان کرد: بازاریان منصف و مخلص همواره در ذهن‌ها تداعی می‌شوندکه می‌توان به شهیدان لاجوردی و عراقی اشاره کرد که اگر زندگی آنان را مرور کنیم خواهیم دید که چه حرکت‌هایی در زمان خود انجام داده‌اند به نوعی که در دوران خفگان ستم شاهی توانستند انقلاب را پیش ببرند.

وی یادآور شد: اگر اصناف نبودند در بخش پشتیبانی هشت سال دفاع مقدس محروم می‌شدیم و این قشر بزرگ در طول پشتیبانی‌ها از جان خود می‌گذشتند و رزمندگان را در پشت جبهه‌ها از هر لحاظی پشتیبانی می‌کردند چرا که این افراد و  شهدای ایران اسلامی درس دیده مکتب پیامبر اکرم (ص)، امام خمینی (ره) و دین اسلام هستند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: شهید عطایی نیز از بازار برخاسته بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به کشور سوریه رفته بود که به شهادت رسید و این موضوع نشان از این است که اصناف دین خود را نسبت بهنظام، انقلاب اسلامی و کشورمان ادا کرده‌اند.

وی با اشاره به کارشکنی دولت‌های غربی علیه ایران اسلامی تصریح کرد: ازبزرگ‌ترین کارشکنی‌های دولت‌های غربی می‌توان به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان اشاره کرد که تنها راه برون رفت از تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی است که بازاریان و تولیدکنندگان اصلی‌ترین مهره آن هستند.

خرم بیان کرد: بازاریان در تبلیغ کالای ایرانی، امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغ سبک زندگی اسلامی نقش اساسی دارند و جامعه اسلامی اصناف به عنوان اشخاصتأثیرگذار در جامعه حضور دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.