ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41585
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
  • 171 بازدید
  • ارسال توسط :
پرچم عراق در بلندی‌های قلعه تلعفر به‌اهتزاز درآمد/ کشف زندان بزرگ داعش در شمال غرب تلعفر

پرچم عراق در بلندی‌های قلعه تلعفر به‌اهتزاز درآمد/ کشف زندان بزرگ داعش در شمال غرب تلعفر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی یگان‌های مقابله با تروریسم عراق اعلام کرد که بخش‌هایی از این یگان پرچم عراق را بر بالای بلندی‌های قلعه تلعفر به‌اهتزاز درآوردند. این پیشروی‌ها در حالی است که نبرد با تروریست‌های داعش در محله‌های “المثنی” […]

پرچم عراق در بلندی‌های قلعه تلعفر به‌اهتزاز درآمد/ کشف زندان بزرگ داعش در شمال غرب تلعفربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی یگان‌های مقابله با تروریسم عراق اعلام کرد که بخش‌هایی از این یگان پرچم عراق را بر بالای بلندی‌های قلعه تلعفر به‌اهتزاز درآوردند.

این پیشروی‌ها در حالی است که نبرد با تروریست‌های داعش در محله‌های “المثنی” و “العسکری” تلعفر متمرکز شده است.

شبکه المیادین اعلام کرد که نیروهای پلیس فدرال نیز با تکمیل روند ماموریت خود، محله‌های اول و دوم “القادسیه” را آزاد کردند، به‌علاوه در محله‌های یاد شده 76 تن از تروریست‌های تکفیری خود را تسلیم نیروهای عراقی کردند.

اما نیروهای حشدالشعبی زندان بزرگی را در شمال غربی تلعفر یافتند که در این زندان 18 جسد وابسته به اهالی این منطقه یافت شد.

در همین رابطه، سرلشکر عبدالامیر رشید یارالله فرمانده عملیات آزادسازی تلعفر (قادمون یا تلعفر) اعلام کرد که یگان‌های مقابله با تروریسم محله‌های “القلعه” و “البساتین” را در تلعفر آزاد کرده و پرچم عراق را بر فراز این قلعه به اهتزاز درآوردند، عملیات آزادسازی تلعفر تا آزاد شدن کامل منطقه العیاضیة و پیرامون آن ادامه دارد.

به‌نقل از منابع وابسته به حشدالشعبی؛ تیپ دوم نیروهای بسیج مردمی موفق شدند ایستگاه آب شهر تلعفر را به کنترل خود درآورده و به پاکسازی این منطقه ادامه می‌دهند.

لازم به‌ذکر است؛ نیروهای مشترک ارتش عراق پس از از میان برداشتن استحکامات دفاعی داعش، به مرکز شهر تلعفر و منطقه قلعه قدیمی این شهر وارد شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.