ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41598
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
جنایت تروریست ها و سکوت معنا دار شبکه مدعی حقوق بشری“روداو”+تصاویر

جنایت تروریست ها و سکوت معنا دار شبکه مدعی حقوق بشری“روداو”+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،خبر درگیری و شهادت دو برادر روستایی به دست گروهک تروریستی کومله در روستای «گونده ژور» از توابع شهر چومان در حالی رسانه ای شد که شبکه های کردی مدعی حقوق بشر همانند “روداو” در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،خبر درگیری و شهادت دو برادر روستایی به دست گروهک تروریستی کومله در روستای «گونده ژور» از توابع شهر چومان در حالی رسانه ای شد که شبکه های کردی مدعی حقوق بشر همانند “روداو” در این مورد سکوت تام اختیار کرده و تنها تصاویر این درگیری از طریق شبکه های مجازی دست دست و رسانه ای شد

روز جمعه شماری از گروهکهای تروریستی کومله که اخیرا با حمایت اجنبی ها در مناطق مرزی غرب کشور تجمع کرده اند به این منظور که خللی در امنیت کشور عزیزمان وارد کنند در یکی از روستاهای شهر چومان از توابع استان اربیل در نزدیکی مرز به باغات یکی از شهروندان کرد عراقی رفته و اقدام به قطع درختان باغ این شهروندان می کنند.

این اقدام با واکنش اهالی روستا و صاحبان زمین روبه رو می شود ولی اعضاء گروهک بجای تمکین به خواست مردم به سوی آنها تیراندازی می کنند و دو تن از شهروندان منطقه را شهید و دو تن دیگر را نیز زخمی می کنند

این اقدام غیر انسانی و شهادت دو برادر بی گناه توسط گروهک تروریستی کومله در حالی روی داد که رسانه های مدعی حقوق بشر در کردستان عراق هنوز هیچ واکنشی به این اقدام انجام نداده و کاملا سکوت اختیار کردند.

این مهم در حالی است که همین شبکه ها کم اهمیت ترین خبرها را با اب و تاب گسترده انعکاس می دهند و اینطور وانمود می کنند که آنها حامیان اصلی حقوق مردم مظلوم و بی گناه هستند اما این حادثه واقعیت اصلی آنان را برای کردها بیش از بیش نمایان کرد.

جالب تر اینکه همین رسانه های مدعی حقوق بشر همچون “روداو” وابسته به احزاب حاکم در هفته های اخیر از حضور تروریستهای ضد انقلاب در مناطق مرزی به عنوان تلاشی در راستای مبارزات کردی قلمداد کرده و آن را پوشش مستقیم می دادند.

این رویداد ضد انسانی گروهک های تروریستی و سکوت رسانه های مدعی حقوق بشر و وابسته به این گروهک ها که قرار است حقوق کردها را به ادعای خودشان بگیرند و امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان بیاورند نشان داد که این ادعا ها دروغی بیش نبوده حالا به مردم منطقه هم ثابت شد که انان چه مدعیان دروغینی هستند.

هر چند سانسور و سکوت رسانه های مدعی حقوق بشر در کردستان عراق همچون روداو تنها به این اقدام وحشیانه ختم نمی شود بلکه با نگاهی به تحلیل ها گزارشات این شبکه از بدو تاسیس می بینیم که هیچگاه خبری از جنایت رژیم کودک کش صیهونیستی را پوشش نداده و حتی در جنگ های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه نیز عملا از رژیم صیهونیستی حمایت می کرد و همچنین هیچگاه خبری از جنایت های امریکا در قبال مردم مظلوم عراق و سوریه و افغانستان را باز نشر نکرده، این در حالی است که مرگ یک قاچاقچی و یا اعدام یک قاتل را در ایران در سرتیتر خبر های خود قرار می دهد.

این دوگانگی رفتاری از سوی این رسانه اکنون برای بسیاری از مردم کرد مشخص شده و با سانسور اقدام ضد بشری گروهک تروریستی کومله آخرین میخها را نیز بر تابوت خود زد.

این اتفاقات یک پیام دیگر هم داشت و آن این بود که حامیان این گروهک ها به چه گروه های مبارزی دلخوش کرده اند که در تعرض به جان و ناموس و مال مردم کوتاهی نمی کنند و هدفی جز سلب امنیت و ارامش و در نهایت ضربه زدن به توسعه اقتصادی منطقه هیچ گونه نیت دیگری ندارد.

خبر های جدید این اقدام ضد بشری گروهک منحله کومله حاکی از ان است که ساکنان شهر چومان و روستاهای اطراف جهت اعتراض به این اقدام غیر بشری خود را به به جلو مراکز این گروهکها در نزدیک مرز حاجی عمران در استان آذربایجان غربی رساندند ولی این گروهک تروریستی متاسفانه به سوی مردم شهر چومان تیراندازی کرده و شماری از شهروندان بی دفاع را شهید و زخمی کردند.

گزارش اولیه خبرنگار ایرنا در اربیل حاکی است در این تعرضها بیش از ۴ شهروند غیرمسلح شهید شده اند و شمار زیادی مجروح گشته اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.