ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41607
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور خدام حرم حضرت علی(ع) برای اولین‌بار در یزد

حضور خدام حرم حضرت علی(ع) برای اولین‌بار در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، «علیرضا سواچه» در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته امام و ولادت در یزد، اظهار کرد: ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد از سال 88 با فعالیت‌های دوره‌ای آغاز به کار کرده است. وی افزود: ستاد مبشر غدیر از سال 93 تاکنون فعالیت خود را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، «علیرضا سواچه» در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته امام و ولادت در یزد، اظهار کرد: ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد از سال 88 با فعالیت‌های دوره‌ای آغاز به کار کرده است.

وی افزود: ستاد مبشر غدیر از سال 93 تاکنون فعالیت خود را تحت عنوان مرکز فرهنگی و دائمی مبشر غدیر در یزد ادامه داده و فعالیت خود را در سه حوزه برنامه‌های دائمی شهری، برنامه‌های دائمی فضای مجازی و ستاد مبشرغدیر برنامه‌ریزی کرده است.

مسئول فرهنگی مرکز فرهنگی مبشر غدیر یزد ایجاد شور و نشاط علوی را از جمله مهمترین رسالت این مرکز فرهنگی دانست و بیان کرد: از سال گذشته تمام برنامه‌های فرهنگی ستاد مبشر غدیر تحت عنوان عیدانه ساماندهی و اجرا می‌شوند.

این مقام مسئول عبارت«خداراشکر که مولایم علی شد» را شعار هفته امامت و ولایت امسال عنوان کرد و گفت: 23 سرفصل اصلی برای 313 برنامه فرهنگی و جشن ویژه این ایام در این ستاد تدوین شده است.

وی گفت: برگزاری مسابقه آیات ولایت، طرح پیامبران پیامبر، اجرای طرح روزشمار غدیر، مسابقه کتابخوانی چشمه جاوید، مسابقه امیرکلام، طراحی شعار برخیز که عید حیدر شده است، پویش مردمی من نهج البلاغه می خوانم، تهیه اپلیکیشن موبایل، انتشار ماه‌نامه مبشران الکترونیکی و مسابقه قرار آسمانی، از جمله برنامه‌های فضای مجازی ستاد مبشر غدیر در هفته امامت و ولایت است.

سواچه در پایان خاطرنشان کرد: طرح پیامبران پیامبر، جشن ترنم غدیر در پارک کوهستان، جشن‌های مختلف کودکانه در سطح شهر، جشن بزرگ مرتضی علی با حضور خدام حرم حضرت علی(ع)، گسترش جلسات نهج البلاغه با نیت افزایش جلسات به یک هزار و 100 جلسه، برگزاری برنامه‌های ورزشی پهلوانی و زورخانه‌ای، اجرای نمایش خیابانی، رونمایی از کتاب آیات ولایت، برگزاری جشن و نورافشانی، اجرای سرود خیابانی به مدت پنج شب و 10 اجرا از جمله برنامه‌های شهری ستاد مبشر غدیر یزد در این ایام است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.