ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41622
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
  • 253 بازدید
  • ارسال توسط :
بازگشت شهید بابلی پس از ۳۱ سال به وطن

بازگشت شهید بابلی پس از ۳۱ سال به وطن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ علی‌اکبر محمدپور در گفت‌و گو با بلاغ، با خبرنگار ما اظهار کرد: سربازان وطن در جبهه‌های حق علیه باطل و شهدای عزیزی که در دفاع مقدس و مدافعین حرم داریم همچنان با حضور خود در فضای عمومی جامعه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ علی‌اکبر محمدپور در گفت‌و گو با بلاغ، با خبرنگار ما اظهار کرد: سربازان وطن در جبهه‌های حق علیه باطل و شهدای عزیزی که در دفاع مقدس و مدافعین حرم داریم همچنان با حضور خود در فضای عمومی جامعه روح ایثار، شهادت و مقاومت را تزریق می‌کنند.
   
وی افزود: دیار بابل پایتخت شهدای شمالی کشور با وجود حدود 150 مفقودالاثر از دوران طلایی دفاع مقدس، همچنان رنگ و بوی شهادت را در خود پرورش می‌دهد و میزبان قهرمانان واقعی ایران اسلامی است.
   
فرمانده سچاه بابل ادامه داد: در تفحص‌های اخیر پیکر مطهر شهید علی‌اکبر امام‌قلی‌زاده‌گنجی پس از ۳۱ سال شناسایی شد که فعلا در معراج شهدای تهران قرار دارد و در روزهای آتی به این شهرستان انتقال خواهد یافت.
   
محمدپور تصریح کرد: این شهید بزرگوار سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهل روستای پایین گنج‌افروز شهرستان بابل بود که در سن 19 سالگی در منطقه ام‌الرصاص و در تاریخ چهارم دی ماه سال 65 و عملیات کربلای چهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
  
وی در پایان گفت: برنامه‌های تشییع، خاکسپاری و مراسمات بزرگداشت به صورت رسمی اعلام خواهد شد تا علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت در آن حضور به هم رسانند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.