ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41655
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
برترین کشتی گیران آزادکار بسیجی جوان قم معرفی شدند

برترین کشتی گیران آزادکار بسیجی جوان قم معرفی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، چهره برترین‌های این رقابت‌ها با برگزاری 102 جدال هویدا شد و بر همین اساس درمجموع احتساب امتیازات نفرات حاضر در ترکیب تیم‌های مختلف تیم مرحوم سلطانی نژاد در صدر این رقابت‌ها ایستاد و باشگاه شهید بیطرفان به‌عنوان نائب قهرمانی رسید و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، چهره برترین‌های این رقابت‌ها با برگزاری 102 جدال هویدا شد و بر همین اساس درمجموع احتساب امتیازات نفرات حاضر در ترکیب تیم‌های مختلف تیم مرحوم سلطانی نژاد در صدر این رقابت‌ها ایستاد و باشگاه شهید بیطرفان به‌عنوان نائب قهرمانی رسید و تیم خانه کشتی سوم شد.

در وزن 50 کیلوگرم محمدامین ترکمن اول شد و محمد نباتی به‌عنوان نائب قهرمانی دست‌یافت و مهدی خدابنده لو و مصطفی پرچگانی مشترکا سوم شدند و رقابت‌های وزن 55 کیلوگرم با تصاحب مدال طلا توسط محسن زارعی به اتمام رسید و مهدی البرز در این وزن به مدال نقره دست‌یافت، امیرحسین اسکندری و مرتضی ربیعی عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

علی نور محمدی مدال طلای وزن 60 کیلوگرم را به گردن آویخت و برسکوی نخست ایستاد و امیرحسین فرجی به مدال نقره بسنده کرد و حسین حسینی به همراه آرمین محمدی کشتی‌گیرانی بودند که از سکوی سومی این وزن بالا رفتند.

گردن‌آویز طلا، نقره و برنز وزن 66 کیلوگرم رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد و بسیج استان قم به ترتیب به محمدحسن زند، حمیدرضا دهشیری و علیرضا محمدی رسید و در رقابت‌های وزن 74کیلوگرم یوسف سبزی با برتری مقابل تمام رقبای خود از سکوی قهرمانی بالا رفت تا ایمان سلطانی به مدال نقره این وزن بسنده کند و مصطفی بخشی و علی فلاح آزاد کاران جوانی بودند که عنوان سومی مشترک را کسب کردند.

پیکارهای وزن 84 کیلو در حالی به اتمام رسید که مهدی خالقی به همراه حسین فرخ به دیدار پایانی راه یافتند و با برگزاری دیدار فینال خالقی در صدر ایستاد و صاحب مدال طلای این وزن شد تا حسین فرخ با مدال نقره با این مسابقات وداع کند، علی حیدری و محمد محمدی نفرات برنزی این وزن بودند.

علی حاج محمد شیرازی فاتح سکوی نخست وزن 96 کیلوگرم این مسابقات شد و مهدی کلهری با واگذاری دیدار پایانی خود مقابل شیرازی نائب قهرمان شد و محمد عبدالحسینی به همراه رضا سنایی به‌طور مشترک بر سکوی سومی ایستادند.

پیکارهای وزن پایانی این رقابت‌ها یعنی وزن 120 کیلوگرم با قهرمانی عباس مصطفوی خاتمه یافت و حمیدرضا جعفریانی به مدال نقره رسید، امیرحسین دهقانی و جلال دیناروند نفراتی بودند که عنوان سومی مشترک را تصاحب کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.