ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41727
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۳:۵۷
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
سیطره ارتش عراق بر 95 درصد تلعفر

سیطره ارتش عراق بر 95 درصد تلعفر

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، فرماندهی ارشد ارتش عراق از سیطره نیروهای نظامی این کشور بر بیش از 95 درصد از مساحت شهر شیعه نشین تلعفر واقع در استان نینوی خبر دادند. بنابر این گزارش، سرتیپ یحیی رسول سخنگوی ارتش عراق با بیان مطلب فوق از ادامه نبردها […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، فرماندهی ارشد ارتش عراق از سیطره نیروهای نظامی این کشور بر بیش از 95 درصد از مساحت شهر شیعه نشین تلعفر واقع در استان نینوی خبر دادند.

بنابر این گزارش، سرتیپ یحیی رسول سخنگوی ارتش عراق با بیان مطلب فوق از ادامه نبردها برای پاکسازی کامل شهر تلعفر خبر داده است.

به گفته وی مناطق تحت سیطره داعش شامل “العسکری، الصناعه شمالی و المثنی می باشد که در محاصره کامل قرار داشته و احتمالا تا فردا (یکشنبه) بطور کامل آزادسازی خواهد شد.

آمارهای اولیه از هلاکت بیش از 350 تروریست داعشی در نبردهای 6 روز گذشته حکایت دارد. روز گذشته دو حودروی انتحاری داعش پیش از رسیدن به اهداف تعیین شده شناسایی و منهدم شده بود.

تلعفر از سال 2014 در اشغال داعش قرار داشته و عملیات بازپسگیری ان از 6 روز پیش با فرمان حیدر العبادی نخست وزیر عراق آغاز شده است.

منبع: الاعلام الحربی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.