ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41729
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۱۷
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
تکمیل پروژه های عمرانی شهرستان سیریک موجب شتاب گیری در پیشرفت شهر

تکمیل پروژه های عمرانی شهرستان سیریک موجب شتاب گیری در پیشرفت شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی در اجتماع نمازگزاران اهل سنت شهرستان سیریک در مسجد جامع این شهر با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: وجه تسمیه نامگذاری هفته دولت مربوط به شهادت مظلومانه شهیدان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی در اجتماع نمازگزاران اهل سنت شهرستان سیریک در مسجد جامع این شهر با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: وجه تسمیه نامگذاری هفته دولت مربوط به شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر وقت جمهوری اسلامی ایران در اوایل دهه شصت توسط منافقان کور دل می باشد.

وی افزود: با شهادت شهیدان رجایی و باهنرفصل تازه ای در مسیر انقلاب اسلامی ایران گشوده شد و در این هفته دولتمردان به ارائه گزارش اقدمات صورت پذیرفته  به مردم و ارزیابی عملکرد خود می پردازند.

رئوفی در ادامه با قدردانی از مشارکت حداکثری مردم شهرستان سیریک در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این رابطه افزود: مردم این شهرستان با مشارکت گسترده خود  به گفتمان تدبیر و امید همراه با عقلانیت و آرامش به ریاست دکتر روحانی رای دادند و این مشارکت گسترده وظیفه مسئولان را در برابر مردم این شهرستان دو چندان کرده است.

وی در ادامه با ابراز خوشحالی از سفر به شهرستان سیریک برای دومین بار و حضور در جمع مردم خونگرم این شهرستان خاطرنشان کرد: در سفر به شهر گروک و روستای سرزه  این شهرستان با مطالبه گری مردم این مناطق و گلایه از عدم تکمیل کامل برخی پروژه ها جهت افتتاح  همراه بودم که این مطالبه گری مردم این مناطق قابل تحسین بود.

وی در ادامه تصریح کرد: پروژه های که آماده افتتاح می گردند باید از همه جهات به صورت کامل آماده بهره برداری باشند و در این سفر دو سالن ورزشی آماده افتتاح بود که دارای نواقصاتی بودند که باید این کمبود ها مرتفع شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در هیمن رابطه افزود: اتمام کامل پروژه ها جهت افتتاح دستور اکید ریاست محترم جمهور است و پروژه های که آماده افتتاح نیست نباید  مورد بهره برداری قرار گیرند.

رئوفی افزود: مطالبه گری مردم شهرستان سیریک و گلایه از آماده نبودن کامل پروژه ها جهت افتتاح جای تحسین دارد و به مدیران کل راه و شهرسازی و اداره کل ورزش و جوانان استان دستور رفع نوقصات سالن های ورزشی آماده افتتاح این شهرستان جهت بهره برداری مردم داده خواهد شد.

وی افزود: مدیران نباید از مطالبه گری مردم ناراحت شوند و این مطالبه گری را باید به فال نیک گرفت.

معاون هماهنگی  امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در ادامه به پروژه های عمرانی مورد بهره برداری در شهرستان سیریک اشاره و در این رابطه  خاطرنشان کرد:  در دومین روز از هفته گرامیداشت دولت هفت پروژه عمرانی به نمایندگی از 22 پروژه در شهرستان سیریک با اعتباری بالغ بر یازده میلیارد تومان به بهره برداری رسید که افتتاح این پروژه ها روند توسعه این شهرستان را تسریع می بخشد.

وی در همین رابطه افزود: پروژه های دیگری که تا دهه فجر امسال و هفته دولت سال آینده توسط دستگاه های اجرایی استان در شهرستان سیریک اجرا می شوند روند رشد این شهرستان بندری را تسریع می بخشد.

رئوفی در ادامه به پروژه های عمرانی که در سطح استان در هفته دولت  به بهره برداری می رسند اشاره و در این رابطه تصریح کرد: در هفته دولت امسال 941 پروژه عمرانی به ارزش 1800 میلیارد تومان در شهرستان های سیزده گانه استان به بهره برداری می رسند که بندرعباس در میان شهرستان های استان دارای بیشترین پروژه عمرانی است و شهرستان های میناب ، حاجی آباد و بستک در رده های بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به وحدت مثال زدنی مردم هرمزگان در این رابطه افزود: هرمزگان نماد و سنبل اتحاد در کشور است و هرمزگان، استانی است که برادران اهل تشیع و تسنن با آرامش در کنار  یکدیگر زندگی می کنند و نباید اجازه داد کسی به اتحاد و همدلی مردم استان خدشه وارد کند.

معاون هماهنگی  امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در همین رابطه افزود: پیروان ادیان مسحیت و یهود اختلافات عمیقی با یکدیگر دارند ولی اختلافات را کنار گذاشتنه اند و اروپای واحد را با واحد پول مشترک تشکیل دادند و  در کمال آرامش زندگی می کنند ولی متاسفانه مسلمانان پیروان یگانه دین عالم تبدیل به خریداران سلاح های این کشورها و استفاده سلاح های خریداری شده از غربی ها  علیه یکدیگر شده اند .

رئوفی تصریح کرد : اروپایی ها از اختلافات جزیی بین مسلمانان به بهترین نحوه ممکن بهره برده اند و ما را به جان هم انداخته اند و انواع سلاح های خود را بر روی ما مسلمانان امتحان می کنند.

وی گفت:  این وضعیت نیازمند روشنگری در بین مسلمانان به ویژه نسل جوان کشور های اسلامی است و نباید فریب خدعه های کشور های غربی در به جان هم انداختن ملل مسلمانان و تهاجمات رسانه های آن ها را خورد.

معاون هماهنگی  امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: راه نجات جوامع اسلامی و دوری از اختلافات تاکید بر اشتراکات بین مذاهب اسلامی است .

رئوفی در پایان با اشاره به وعده های رئیس جمهور در بکارگیری افراد شایسته اقوام ، مذاهب و بانوان در پست های مدیریتی در این رابطه گفت : هم اکنون تعداد بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در رده های مختلف همچون مدیرکل ، رئیس سازمان برنامه و بودجه ، مشاور استاندار ، فرماندار ، بخشدار ، شهردار ، مدیرکل دستگاه های اجرایی و روسای بانک ها از برادران و خواهران اهل سنت استان هستند  که در کنار برادران و خواهران اهل تشییع جهت خدمت به مردم  مشغول به فعالیت هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.