ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 41808
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۴۹
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
اعلام حمایت همه‌جانبه بسیج اصناف از دولت

اعلام حمایت همه‌جانبه بسیج اصناف از دولت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا حسن‌پور شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت بسیج اصناف و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار کرد: 4 شهریور سال 58 در یکی از خیابان‌های نزدیک حسینیه ارشاد، گروه تروریستی فرقان شخصیتی به اسم شهید عراقی را ترور کردند شخصی که زندگی خود را وقف […]

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا حسن‌پور شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت بسیج اصناف و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار کرد: 4 شهریور سال 58 در یکی از خیابان‌های نزدیک حسینیه ارشاد، گروه تروریستی فرقان شخصیتی به اسم شهید عراقی را ترور کردند شخصی که زندگی خود را وقف ولایت کرد، این شهید بزرگوار مبارزات خود را از زمان شهید نواب صفوی آغاز کرده و 13 سال در زندان‌های طاغوت زندانی بود، وی همچنین از محرکان قیام 15 خرداد بود.

وی افزود: شهید عراقی از معدود شهدایی بود که امام شخصاً در تشییع‌ جنازه وی حضور یافتند و دستور دادند که شهید در حرم حضرت معصومه(س) دفن شوند.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور ادامه داد: امام فرمودند شهید عراقی به‌ اندازه 20 نفر بود و حیف بود که در رختخواب بمیرد، شهید عراقی از شهدای شاخص اصناف و بازاریان است؛ اصناف و بازاریان نه‌ تنها در پشتیبانی جبهه‌ها فعالیت داشتند که در خط مقدم جبهه نیز حضور بهم رساندند و 11 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان این‌که بازاریان در راه دفاع از حرم نیز پیش‌قدم بوده و شهدایی را تقدیم حرم مطهر حضرت زینب(س) کردند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در کنگره شهدای اصناف و بازاریان فرمودند که نخستین گروهی که به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند بازاریان بودند، جمعیت پرشور امروز نشان می‌دهد که بازار هم چنان پایبند انقلاب مانده است؛ جبهه اصلی امروز در عرصه اقتصادی و فرهنگی است و بزرگ‌ترین حربه دشمن هم اقتصادی است.

حسن‌پور هر واحد صنفی را یک سنگر جنگ اقتصادی دانست و مطرح کرد: اگر تصور شود دشمن در اقتصاد به ما کمک می‌کند اشتباه است، نگاه‌ها باید به درون معطوف باشد و اصناف هم باید با هم علم اقتصاد را بلند کنند.

وی تصریح کرد: ما حاضریم همه‌جانبه از دولت حمایت کنیم و دولت هم از اصناف و بازاریان حمایت کند، مشکلات اقتصادی را می‌دانیم و معتقدیم کسبه و بازاریان افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، فرمانده جدید کل ارتش قول حمایت معاونت پشتیبانی ارتش از اصناف را داد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با اشاره به گفت‌وگوهای اخیر با وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت گفت: در اقتصاد باید یک بازنگری صورت گیرد، آیا اقتصاد ما باسیاست‌های اقتصاد مقاومتی همخوانی دارد؟ راه‌اندازی واحد تجاری ترکیه در بهترین نقطه تهران با کدام‌یک از بندهای اقتصاد مقاومتی تطابق دارد؟ پیام روز بسیج اصناف به دولت این است که بسیج در کنار شما و برای کمک به شما خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به شهادت محسن حججی، خاطرنشان کرد: محسن حججی 40 هفته مداوم به جمکران می‌رفته است تا برات شهادت بگیرد و اسارت و شهادت مظلومانه این شهید پرچم اصفهان را دوباره در کل کشور برافراشته کرد، کنترل چشم و زبان و دوست شدن با خدا و تأثیر رزق حلال پدر، باعث می‌شود که خون شهید حججی در کشور تأثیر گذارد، خون شهید حججی در ماه حرام جاری شد، جاهلیت زمان پیامبر به ماه حرام احترام می‌گذاشت، خون شهید حججی ماه محرم را جلو انداخت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.