ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 41834
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۳۰
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور تیم دانشگاه شریف در مسابقات ملی شناورهای هوشمند با نام «شهد حججی»

حضور تیم دانشگاه شریف در مسابقات ملی شناورهای هوشمند با نام «شهد حججی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، تیم «شریف» از دانشگاه صنعتی شریف، با نام شهید«محسن حججی» در مسابقات ملی شناورهای هوشمند حضور پیدا می‌کند. این مسابقات تحت عنوان مسابقات ملی شناورهای هوشمند در آبان ماه سال جاری با حمایت دانشگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی برگزار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، تیم «شریف» از دانشگاه صنعتی شریف، با نام شهید«محسن حججی» در مسابقات ملی شناورهای هوشمند حضور پیدا می‌کند.

این مسابقات تحت عنوان مسابقات ملی شناورهای هوشمند در آبان ماه سال جاری با حمایت دانشگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد و 32 تیم از 19 دانشگاه و شرکت در این مسابقات حضور دارند. مکان برگزاری این مسابقات دریاچه باغ موزه دفاع مقدس است.

شناور شهید حججی، شناوری بافرم بدنه ابتکاری است. مزایای این فرم بدنه، قابلیت مانور مناسب، پایداری دینامیکی مطلوب، همچنین موج سازی بسیار پایین نسبت به سایر شناورهای تندرو و به‌تبع کاهش مقاومت موج سازی و دستیابی شناور به سرعت‌های بالا در ازای توان موردنیاز بسیار کمتری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.