ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 41870
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۳۴
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی به 85 میلیون ایرانی زلزله 6 ریشتری ایمان داد/ شهید حججی بی‌آبرویی سلفی ذلت را از بین برد

شهید حججی به 85 میلیون ایرانی زلزله 6 ریشتری ایمان داد/ شهید حججی بی‌آبرویی سلفی ذلت را از بین برد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان خادم الشهدا و کارشناس بیداری و مقاومت اسلامی در گفت‌وگو با اسلامشهرخبر با تأکید بر اینکه جنگ انسان با ایمان برای خدا و اقناعی است و دستوری نیست خاطرنشان کرد: وقتی من می‌بینم فرمانده من جلوست چرا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان خادم الشهدا و کارشناس بیداری و مقاومت اسلامی در گفت‌وگو با اسلامشهرخبر با تأکید بر اینکه جنگ انسان با ایمان برای خدا و اقناعی است و دستوری نیست خاطرنشان کرد: وقتی من می‌بینم فرمانده من جلوست چرا نروم؟ در تمام دنیا می‌گویند برو جلو. ولی در جنگ ما می‌گویند پیش من بیا. در جبهه مقاومت نیز هر جا بحران است اثری از حاج قاسم سلیمانی دلاور و سردار عزیز خود را می‌بینیم و این عزت جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: این همان حلقه مفقوده است که دنیا درکش نمی‌کند. ما سربازی ولایت را با چشم دل می‌بینیم نه با چشم سر. ارتش‌های کلاسیک خدمت را با چشم سر، پست، حقوق، ریا، کلک و فریب می‌بینند اما ما با چشم دل یعنی اخلاص می‌بینم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: ما اربعین داشتیم، ما محرم شب‌های قدر، عید فطر و اعیاد دیگر داریم. کاری که شهید حججی کرد چون اخلاص داشت به 85 میلیون ایرانی زلزله 6 ریشتری ایمان داد ولی شاید اربعین یا آن مجالس نتوانند کل ایران را تغییر بدهد.

وی تصریح کرد: اقدام شهید حججی اثر ایجابی است، اثر ایجابی یعنی یک شهید مانند یک نارنجک فرهنگی منفجر می‌شود و پیرامون خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد و یک امت را دچار خودش می‌کند. مثل امام حسین (ع)، علی هاشمی، زین‌الدین، باقری، تهرانی مقدم و دیگر شهدای بزرگوار مدافع حرم و دفاع مقدس.

اهوازیان تأکید کرد: شهید محسن حججی تیمسار و سردار نبود ولی کاری کرد که شاید سرداران بزرگ جنگ نتوانستند آن تأثیر را بگذارند پس سرداری و بزرگی به روح است نه به جسم. خون شهید می‌جوشد و این جامعه را به‌روز می‌کند این شهید بزرگوار امروز علمدار شهدای مدافع حرم است و سیدالشهدای مدافعان حرم شد.

وی در پاسخ به این سؤال که علت محبوبیت شهید حججی چیست افزود: بر اساس آیه «تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ» خداوند می‌خواهد حججی را عزیز کند. تصویر منتشرشده از حججی عین روضه است. در تصویر منتشر شده: خیمه، آتش و دود، غروب غمگین و چهره خسته ولی امیدوار شهید حججی به چشم می خورد و پشت سرش فردی با سرنیزه که در روایات نزدیک‌ترین تعریف به شمر است، یعنی فردی دارای ماه گرفتگی در صورت، رنگ زرد و پریده و موهای پریشان است.

این کارشناس جبهه مقاومت اسلامی با اعلام اینکه نمایندگان عکس گیرنده با موگرینی آبرو و شرف ملت را به حراج گذاشتند خاطرنشان کرد: یک کلکسیون از شخصیت‌ها در آن سلفی ذلت حضور داشتند شهید حججی این بی‌آبرویی را از بین برد و گفت: تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ ما هستیم و شما تُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ هستید.

وی با اشاره به حمله تروریستی چندی پیش داعش به مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای به شهدا حرف زدند و کفران نعمت کردند. مردم دیدند داعش در مجلس چه طور مردم بی‌گناه را کشت. با این حمله عزت مدافعان حرم بیشتر شد و مردم فهمیدند لقمه نانی که دارند مدیوم مدافعان حرم هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.