ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41962
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :

آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی هستیم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در جمع دانشجویان این دانشگاه، گفت: امروزه دشمن بر خلاف میل باطنی خود به توانمندی های نظامی و قدرت دفاعی ایران اسلامی اذعان دارد. وی […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در جمع دانشجویان این دانشگاه، گفت: امروزه دشمن بر خلاف میل باطنی خود به توانمندی های نظامی و قدرت دفاعی ایران اسلامی اذعان دارد.

وی توان و اقتدار نیروهای مسلح برگرفته از قدرت ایمان و غیرت کارکنان دانست و افزود: با تکیه بر این اصول بود که رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس در مقابل رژیم بعثی ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار کرد: نقش نیروی الهی هوایی در هشت سال دفاع مقدس بی بدیل، موثر و تعیین کننده بود و همواره در یادها ماندگار است.

وی با اشاره به حماسه آفرینی ها و رشادت های شهدای نیروی هوایی، دانشجویان را به پیروی از آموزه های دینی، الگوپذیری از شهدا و تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توصیه کرد.

امیر هادیان با تأکید بر لزوم یادگیری آموزش‌های هدفمند و برنامه ریزی شده، تصریح کرد: شما دانشجویان باید با کسب مهارت های تخصصی و بصیرت لازم با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان قسم خورده انقلاب و کشور مقابله کنید.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری خطاب به دانشجویان این دانشگاه، گفت: به آینده امیدوار باشید و با توکل به عنایات خداوند متعال و با تاسی از سیره ائمه اطهار (ع) و رهنمودهای امام راحل (ره)و فرماندهی معظم کل قوا توان جسمی و روحی خود را اعتلا دهید تا برای کشورتان مفید و اثربخش باشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.