ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41989
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
العبادی: در جنگ ضد تروریسم مسیر درست را طی می‌کنیم

العبادی: در جنگ ضد تروریسم مسیر درست را طی می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، حیدر العبادی نخست وزیر عراق از آزادسازی سه چهارم منطقه تلعفر آخرین مرکز داعش در استان نینوا خبر داد و درباره عملیات خرابکارانه هشدار داد. وی در نشست خبری مشترک با همتای جمهوری چک خود گفت: نیروهای عراقی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، حیدر العبادی نخست وزیر عراق از آزادسازی سه چهارم منطقه تلعفر آخرین مرکز داعش در استان نینوا خبر داد و درباره عملیات خرابکارانه هشدار داد.

وی در نشست خبری مشترک با همتای جمهوری چک خود گفت: نیروهای عراقی موفق به آزادسازی سه چهارم منطقه تلعفر از لوث داعش در نهمین روز از عملیات نظامی شده اند.

نخست وزیر عراق تاکید کرد: ما در مسیر درست در جنگ ضد تروریسم حرکت می کنیم و دستاوردهای بزرگی ضد داعش به دست می آوریم که آخرین آن شهر تلعفر بود که با هماهنگی عالی میان همه نیروهای نظامی عراقی و همکاری شهروندان میسر شد.

العبادی افزود: تلاش های دولت عراق بر راستای تحقق صلح و ثبات در مناطق آزاد شده و بازگردانیدن آوارگان است.

وی درباره اینکه تروریستها به اقدامات خرابکارانه و کشتار غیرنظامیان روی آورند هشدار داد و گفت: داعش فقط غیرنظامیان را می کشد.

یوهسلاف سوبوتکا نخست وزیر جمهوری چک نیز ضمن تبریک پیروزی های به دست آمده نیروهای عراقی ضد داعش اعلام کرد: جنگ با داعش به مثابه جنگ جهانی با تروریسم است.

وی از حمایت عراق در این جنگ سخن گفت و همکاری امنیتی و نظامی را در کنار همکاری و پیوندهای عمیق در زمینه های اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی دانست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.