ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 41993
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
تاسی از راه و سیره شهدا تضمین کننده تعالی و پیشرفت جامعه است

تاسی از راه و سیره شهدا تضمین کننده تعالی و پیشرفت جامعه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،اسمعیل کریم زاده پیش از ظهر در همایش نکوداشت شهدای دولت و شهدای شاخص بسیج کارمندان استان و یادواره شهید جهادگر علی فارسی و قربانعلی کوچری که در محل ساختمان شماره ۲ جهاد کشاورزی آذربایجان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،اسمعیل کریم زاده پیش از ظهر در همایش نکوداشت شهدای دولت و شهدای شاخص بسیج کارمندان استان و یادواره شهید جهادگر علی فارسی و قربانعلی کوچری که در محل ساختمان شماره ۲ جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد گفت: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با تقدیم ۷۲ شهید جهادگر در دوران دفاع مقدس، افتخار دارا بودن ۲۳ درصد از مجموع ۲۳۷ نفر شهدای کارمند استان را دارد .

وی اظهار داشت: برگزاری چنین همایش ها و مراسم نکوداشتی با هدف تجلیل از ارمانهای شهدای دوران دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خون شهدا برگزار می شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: نقش جهادگران که امام خمینی (ره )  لقب سنگر سازان بی سنگر را به انها داده بود ، در دوران دفاع مقدس کمتر از نیروهای نظامی و انتظامی نبود .

به گفته کریم زاده امروز امنیت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون شهیدان دوران دفاع مقدس است که در این راستا تاسی از راه و سیره شهدا تضمین کننده تعالی و پیشرفت جامعه می باشد.

وی با اشاره به روند برگزاری این همایش گفت: در هر سال یکی از شهدای شاخص بسیج کارمندان در سراسر کشورانتخاب و مورد تکریم و تجلیل قرار می گیرد، و  با توجه به فرآیند انتخاب شهدای شاخص کشوری ، در استان آذربایجان غربی نیزبا توجه به معیارهای تعیین شده، شهید  قربانعلی کوچری فرماندار شهرستان خوی نیز که بعد از تحمل سه سال اسارت توسط گروهک های معاند به مقام رفیع شهادت رسید ، به عنوان شهید شاخص کارمندی استان در سال جاری انتخاب شده است .

مدیرکل جهادکشاورزی آذربایجان غربی افزود: شهید جهادگرعلی فارسی از سرداران کاشانی و فرمانده پشتیبانی مهندسی رزمی جنگ در دوران دفاع مقدس است که در ۲۹ دی ماه ۱۳۶۵ در شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل شد و به عنوان شهید شاخص کارمندی کشوردر سال ۹۶ انتخاب شده است .

کریم زاده اظهار داشت: امسال همزمان با گرامیداشت هفته دولت ، ۱۶۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی در بخش کشاورزی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۳۶ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.