ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 42016
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص‌های ملموس و عینی ارزیابی شود

عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص‌های ملموس و عینی ارزیابی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در این نشست، با اشاره به اهمیت ارزیابی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی، گفت: در این ارزیابی علاوه بر شاخص‌های عمومی و اختصاصی هر دستگاه، مأموریت‌های ویژه مانند اجرای سند تدبیر توسعه، اقتصاد مقاومتی و نقش‌آفرینی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در این نشست، با اشاره به اهمیت ارزیابی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی، گفت: در این ارزیابی علاوه بر شاخص‌های عمومی و اختصاصی هر دستگاه، مأموریت‌های ویژه مانند اجرای سند تدبیر توسعه، اقتصاد مقاومتی و نقش‌آفرینی در حوزه تولید و اشتغال هم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ارزیابی دستگاه‌ها باید بر اساس شاخص‌های عینی و ملموس و متناسب با نیازها و مقتضیات نظام اداری صورت گیرد و نقش هر دستگاه در روند توسعه استان نیز سنجیده شود.

جبارزاده گفت: همراهی و همکاری برخی از دستگاه‌های غیردولتی مانند دیوان محاسبات و دادگستری استان نقش مؤثری در تحقق اهداف دستگاه‌های اجرایی داشته است که در جشنواره شهید رجایی از آنها تجلیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تهیه بانک اطلاعاتی از وضعیت شاخص‌های مدیریتی مسئولان استان تأکید کرد و گفت: در حال حاضر اغلب عزل و نصب‌ها بر اساس شناخت فردی صورت می‌گیرد؛ در حالی که وجود اطلاعات کافی از عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌ها می‌تواند این رویه را نظام‌مند کرده و در مدیریت علمی استان مؤثر باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان هم در این نشست گفت: عملکرد 52 دستگاه اجرایی استان بر اساس 34 شاخص عمومی در شش محور و همچنین شاخص‌های اختصاصی هر دستگاه توسط ستاد جشنواره شهید رجایی ارزیابی شده است که بر اساس آن، دستگاه‌های برتر معرفی خواهند شد.

داود بهبودی با بیان اینکه فرایند ارزش‌یابی دستگاه‌ها از بهمن ماه سال 95 آغاز شده است، افزود: این ارزش‌یابی با همکاری دستگاه‌های مختلف انجام شده و مسئولیت دبیرخانه آن را معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه بر عهده داشته است.

وی با بیان اینکه ملاک موفقیت در این جشنواره، حضور فعال در فرایند ارزش‌یابی و ارائه مستندات است، افزود: در جشنواره شهید رجایی امسال، پنج دستگاه برتر استانی بر اساس نتایج کلی، سه دستگاه برتر بر اساس نتایج ارزیابی شاخص‌های عمومی و سه دستگاه برتر بر اساس نتایج ارزیابی شاخص‌های اختصاصی معرفی خواهد شد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.